يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۹۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
مهدی ترابی در 4 بازی توانست 4 گل برای تیمش به ثمر برساند و در صدرجدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، ترابی که سال گذشته تنها 2 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده بود و بیشتر ترجیح داده بود که هم تیمی ها را شارژ کند و پاس گل های خوبی برای آنها ایجاد کند در این فصل توانست با به ثمر رساندن 4 گل در 4 بازی در هفته ششم آقای گل لیگ برتر لقب بگیرد.


صحبت های او را در زیر بخوانید:


گسترش تیم پرسروصدای لیگ برتر بود


گسترش جز تیم هایی است که در فصل نقل و انتقالات سروصدایی بپا کردند و در نهایت بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته اند. ما مقابل آنها در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. گسترش بعد از به ثمر رساندن گل به دفاع رفت و ما توانستیم از تدافعی بازی کردن آنها استفاده کنیم و به گل تساوی برسیم. بازی در خانه مان بود و ما برای برد به میدان رفته بودیم اما قسمت نشد. امیدوارم بازی بعدی را بتوانیم با کسب پیروزی جبران کنیم.


نقاط ضعف و قوت مان را باید تقویت کنیم


به نظرم وقتی جلو هستیم تمرکزمان را از دست می دهیم و این یکی از عوامل مهمی است که در حفظ نتیجه تاثیرگذار است. اما اینکه زمانی که عقب هستیم می توانیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر می دهیم این نشان دهنده نفوذپذیری، قدرت تیمی و تاکتیک پذیری ماست. امیدوارم در بازی های آینده این نقطه ضعف را برطرف می کنیم ونقاط قوت مان را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم در مقابل حریفانمان 3امتیازکامل را کسب کنیم.


با برتری به تعطیلات می رویم


در مقابل صبا برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم و با آنالیز خوب آقای فرکی و کادرفنی سعی می کنیم 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و با رتبه بهتری به تعطیلات لیگ برویم.


با بازی های خوب به جام جهانی صعود می کنیم


قطعا وقفه ها روی روند تیمی و کسب نتیجه تاثیرگذاراست اما خب بحث ملی است که انشاالله تیم ملی به جام جهانی صعود کند و در همه مردم ایران شاد شود و این قضایا خود به خود با کسب نتیجه خوب تیم ملی حل خواهد شد.

 

 


بازیکنان تیم ملی در جریان مسابقات هستند


اینکه می گویید بازیکنان تیم ملی زمانی که به تیم هایشان برمی گردند نتایج خوبی را کسب می کنند به دلیل آن است که تیم ها در زمان تعطیلات بیشتر مشغول تمرین هستند و خب این موضوع روی بدن های بازیکنان و عملکردشان تاثیرگذار است اما بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند در جریان و روند مسابقات حضور دارند.


تیم ها هنوز به قالب بازی ها قرار نگرفتند


تیم ها بعد از 6 هفته هنوز شکل بازی های خودشان را پیدا نکردند و اکثر بازی ها در رقابت های امسال با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. امیدوار در هفته های آتی شاهد گل های بیشتر بازیکنان و نتایج بهتر از تیم ها باشیم.


به آقای گلی فکر می کنم اما اولویت موفقیت سایپاست


در حال حاضر 6 هفته از لیگ گذشته و 4 گل را نمی تواند برای آقای گل مدنظر قرار داد. من سال گذشته بیشتر از اینکه گل بزنم پاس گل دادم ولی خب خدا را شکر امسال توانستم در کورس گلزنی قرار بگیرم. هدف اصلی ام در وهله اول موفقیت سایپا است اما از اینکه آقای گل هم شوم خوشحال خواهم شد.


آقای گلی انگیزه ای است که تیم ملی به من داد


تیم ملی خودش برای کسب موفقیت های مضاعف انگیزه ایجاد می کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم همین که در هر اردو حضور پیدا می کنم و به تیمم برمی گردم انگیزه ام بیشتر می شود. همه تلاشم را چه در تیم ملی و چه درسایپا به کار می بندندم تا بتوانم مثمرثمر باشم و مطمئن باشید در هر کجا که بازی کنم انگیزه گلزنی دارم و تلاشم را برای رسیدن به این هدفم خواهم کرد.

 

 

 


دوست داشتم در دربی بازی می کردم


آرزوی هر بازیکنی است که در دربی حضور داشته باشد، نمی دانم سال آینده چه اتفاقی برایم رقم خواهد خورد ولی خب من هم به طبع مانند اکثر بازیکنانی ایرانی دوست دارم در یکی از دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال توپ بزنم اما از اینکه در سایپا هستم خوشحالم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم خواهم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها