کد خبر: ۳۹۵۵۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
طنز نوشت 598

پایگاه 598 - فرمانده نیروی دریایی سپاه از الحاق نخستین شناور تندرو برد بلند با قابلیت حمل بالگرد و دریا نوردی در امواج خروشان به ناوگان نیروی دریایی سپاه خبر داد.

التفات فرمودید؟

بعد می گویند چرا تحریم ها لغو نمی شود، چرا بیکاری زیاد است، چرا مشکل کم آبی داریم، نمی دانم چرا فیش حقوقی افشا شد، چرا دلواپسان اجازه نفس کشیدن دارند و ... خب برادر من ... همه این مصیبت های که ذکر کردیم نتیجه «تندروی» است دیگر. همین چیزهای «تندرو» را ساماندهی می کنید و می اندازید به آب که کار خراب می شود! حیف این همه سخنرانی حاج آقا و رییس جمهور و الباقی یواش روها. اینها اینهمه به تندرو جماعت گیر می دهند جهت استحضار چه کسی؟ د آخه #چرا_گوش_نمی_کنید؟

خودتان یک بار دیگر این عبارت را بخوانید: «نخستین شناور تندروی بردبلند با قابلیت حمل بالگرد و دریانوردی در امواج خروشان» اصلا از سر و کولش دردسر است که برای بعضی ها می بارد! یعنی من جای جان کری باشم بعد از این یک جوری به ظریف نگاه می کنم که خودش برگردد بگوید: «باشه باشه! یه کاریش می کنم!»

اصلا چه کاریه؟ خب به جای این غول 55 متری، یک شناور میانه روی بردکوتاه با قابلیت حمل طالبی و پرتقال بسازید. نه نقض برجام است نه قطعنامه. تازه ممکن است ناوهای آمریکایی که از کنارش رد می شوند مشتری باشند و بتوانیم با صادرات طالبی و پرتقال به آنها گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم!

(ضمنا برای اینکه شناور دلواپس قبلی هم روی دستتان نماند می توانید از تجربیات جناب آقای صالحی در مورد راکتورها بهره ببرید!)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها