کد خبر: ۳۹۵۹۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۵
بررسي‌ها نشان داد هيچ چيز به اندازه ترس از دست دادن موها و كچل شدن نمي‌تواند باعث نگراني مردان انگليسي شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عدم امنيت شغلي، از دست دادن شريك زندگي،‌ وجود يك سوسك در تخت خواب، عنكبوت كوچك گوشه سقف يا ... كدام يك از اين اتفاقات باعث مي‌شود نيمه‌شب با ترس فراوان از خواب بيدار شويد؟

نتايج حاصل از يك مطالعه جديد نشان داد هيچ يك از موارد ياد شده مردان انگليسي را نگران نمي‌كند و در عوض آنها با واهمه‌هاي ديگري نيمه‌شب از خواب بيدار مي‌شوند.

اين بررسي روي بيش از دو هزار مرد انگليسي انجام شد و كارشناسان در پايان دريافتند ريزش مو بيشتر از امنيت شغلي اين افراد را نگران مي‌كند و باعث مي‌شود با ترس نيمه‌هاي شب از خواب بيدار شوند.

مهم‌ترين مواردي كه بيشترين ترس را در مردان انگليسي ايجاد مي‌كند به ترتيب ريزش مو، افتادن دندان‌هاي جلو، فريب خوردن از طرف شريك زندگي، مار و عنكبوت گزارش شده است.

در اين بررسي مشخص شد 33 درصد مردان انگليسي ترس از دست دادن موهاي خود را دارند و براي گروه سني 18 تا 24 ساله اين رقم 58 درصد گزارش شده است.

از بين مردان انگليسي حاضر در اين مطالعه 13 درصد ادعا كردند كه اگر موهاي خود را از ته بتراشند، جلوي ريزش آن را خواهند گرفت. همچنين 13 درصد ديگر از آنها هم گفتند كه اميدوارند بدون آنكه كار خاصي بكنند، موها روي سرشان باقي بماند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها