کد خبر: ۳۹۶۱۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
حضور تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در قطر با مشکلاتی مواجه شده است.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در بخش جاده از یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اما ظاهرا قطری‌ها همکاری چندان خوبی با فدراسیون کشورمان ندارند و برخی مشکلاتی را به وجود آورده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها جمعه باید راهی قطر شود، اما ویزای ملی پوشان هنوز صادر نشده است. از سوی دیگر بحث هتل تیم ایران در این کشور است که قطری‌ها همکاری خوبی با ایران ندارند.

فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرده هزینه هتل‌ را با حساب ارزی و طی حواله‌ای به قطری‌ها پرداخت می‌کند، اما آنها اعلام کرده‌اند تنها با کارت اعتباری می‌توانند قبول کنند و فعلا این موضوع حل نشده است.

پریچهره با اشاره به این وضعیت گفت: متاسفانه همکاری خوبی را سوی قطری ها صورت نمی‌گیرد و امیدوارم مسئله سیاسی در این مورد دخیل نباشد. بچه‌های ما چند هفته است که در اردو حضور دارند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تیم به موقع و بدون مشکل راهی قطر شود.

هشتاد و نهمین دوره این مسابقات از یکشنبه 18 مهرماه تحت نظر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در دوحه قطر آغاز شده و یک هفته به طول می‌انجامد. هفت مسابقه در امتداد خط ساحلی جزیره پرل مروارید قطر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها