کد خبر: ۳۹۶۱۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
بهزاد مهرکش روزنامه‌نگار و فعال رسانه در کانال تلگرامی خود به سخنان عجیب سلیمی نمین واکنش نشان داد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بهزاد مهرکش روزنامه‌نگار و فعال رسانه در کانال تلگرامی خود به سخنان عجیب سلیمی نمین واکنش نشان داد.

آنچه در زیر می خوانید بخشی از گفت و گوی سلیمی نمین با تابناک است:

«به عقیده من پایداری چی ها را نباید مستقل از احمدی نژاد ببینیم. این آقایان به نوعی غیر مستقیم با احمدی نژدی ها همراه شدند و حتی در بحث نهی خصوصی رهبری، سعی داشتند تا جانب احمدی نژاد را بگیرند که به همین دلیل موقعیت سیاسی شان تضعیف شده و در مجلس هم حضوری حداقلی دارند.»

نکته: کسی که حتی نمی داند در ماجرای توصیه اخیر رهبر انقلاب، روایت اولیه از سوی چهره های شاخص نزدیک به پایداری مطرح و سپس توسط پایداری‌ها به صورت وسیع در رسانه های رسمی و غیر رسمی بازنشر شد چطور بر مبنای این اطلاعات حداقلی که ندارد! تحلیل هم ارائه می دهد؟!

نتیجه گیری: با استناد به همین مساله حداقلی، می توان نتیجه گرفت مابقی تحلیل های این بزرگوار نیز به همین میزان اعتبار دارد؟

توصیه: حقیر که اعتباری برای تقسیم بندی های اصولگرایی و اصلاح طلبی قائل نیستم و بنا بر توصیه رهبر انقلاب، تقسیم بندی اصیل را بر مبنای انقلابی بودن و غیر انقلابی بودن می دانم و مابقی این تقسیم بندی ها را کاذب؛ اما به دوستانی که خود را زیر پرچم اصولگرایی می دانند توصیه می کنم تکلیف خودشان را با چهره هایی چون جناب سلیمی نمین و  تحلیلی هایی که ارائه می دهد مشخص کنند تا حداقل دیگران مفهوم اصولگرایی را بدانن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
۳
۱
البته آقای محبیان را هم اضافه کنید
پاسخ
مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
چه افتخاری هم می کنه جهت اشاعه یک جلسه خصوصی!
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
وقتی طیفی که ایشان اشاره کردنند با یاداشتتان اصل خبر را قبول ندارند و قلمفرسایی میکنند چه تملیلی و بهتر میتوان گفت گمانه زنی میتوان داشت ،البته با یک یاداشت حتی اگر غلط باشد نمیتوان یک نویسنده را اینگونه تخطهه کرد ،یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها