کد خبر: ۳۹۷۱۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - مثل همیشه،‌دیگو مارادونا در جریان دیدار خیریه چهارشنبه شب که برای صلح برگزار می‌شد،‌حاشیه ساز شد و در اواسط بازی با خوان سباستین ورون درگیر شد.

 

شب گذشته دیدار دوستانه ای میان یاران مارادونا و یاران رونالدینیو برای گسترش صلح و دوستی برگزار شد اما به نظر می رسد انتخاب مارادونا برای این بازی چندان کار عاقلانه ای نبود.

اسطوره آرژانتینی ابتدا در نشست خبری روز قبل بازی به چند بازیکن تیم ملی کشورش حمله کرد و عجیب تر اینکه در بین دو نیمه همین بازی وقتی به سمت رختکن می رفت، با ورون ستاره سابق آرژانتینی ها درگیر شد.

مارادونا که اعتقاد داشت ورون به او خیانت کرده است خطاب به رئیس باشگاه استودیانتس که برگزار کننده بازی بود گفت: اصلا برایم اهمیت نداری، حرفم را مستقیما به توی احمق می‌گویم. ورون به من خیانت کرد،‌ مثل کاری که با خوزه کالدرون انجام داد. او مثل یک کارگردان بزرگ رفتار می‌کند. نمی‌خواهم هیچ کاری را با او یا پدرش انجام دهم. هیچ جا با او نخواهم رفت.

این درگیری البته چندان طول نکشید و بازیکنان نامدار دیگر که در زمین حضور داشتند به سمت این دو رفته و آنها را  از یکدیگر دور کردنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها