کد خبر: ۳۹۷۸۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۷ مهر ۱۳۹۵
در پي انتشار برخي اخبار مبني بر شكايت از يك سرويس اشتراك ويدئو در كشور، آپارات هرگونه شايعه‌اي مبني بر تعطيلي را با توئيتي، شديدا تكذيب كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، از حدود دو سه روز پيش اپليكيشن يكي از سرويس‌هاي پرمخاطب اشتراك ويدئويي كشور از بانك اپليكيشني ماركت‌هاي داخلي حذف شد كه تعجب بسياري از كاربران را به دنبال داشت.

در پي حذف اپليكيشن آپارات از بزرگترين اپ ماركت ايران كه ظاهرا به گفته توييتري مدير كافه بازار به دستور بازپرس دادسراي فرهنگ و رسانه بوده است؛ آپارات در توييتي نوشت: هرگونه شايعه يا خبر تعطيلي و كاهش فعاليت‌هاي سايت‌مان را شديدا تكذيب مي‌كنيم.

گفته مي‌شود اين دستور قضايي به دنبال شكايت صداوسيما كه خود را به عنوان تنها متولي امر صوت و تصوير در كشور مي‌داند، از آپارات بوده است.

به گزارش تسنيم، اين اتفاق در حالي مي‌افتد كه تلاش شبانه روزي مسئولان اجرايي كشور حول پر بار كردن ترافيك شبكه ملي اطلاعات و تشويق كاربران به استفاده از محتواي داخلي است.

فضاي مجازي قطعا پيوند ناگسستني با زندگي همه ما برقرار كرده و رقابت بر سر ارائه خدمات در اين بستر بسيار پرشتاب‌تر از هر فضاي ديگري است.

در اهميت جايگاه خدمات دهندگان داخلي بر بستر فضاي مجازي همين بس كه به گفته ابوالحسن فيروزآبادي -دبير شوراي عالي فضاي مجازي- نتفليكس پشت دروازه‌هاي كشور است و اگر دير بجنبيم، فضاي رقابتي ارائه محتواي صوت و تصوير در فضاي مجازي را از دست خواهيم داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها