کد خبر: ۳۹۹۴۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۹ آبان ۱۳۹۵
در پاسخ به خبرسازی برخی از رسانه ها:
یکی از سوالاتی که از دکتر عباسی پرسیدند درباره یاشار سلطانی بود و اینکه گفته شده شما از دیدار با خانواده وی پشیمان شده‌اید؟ دکتر عباسی ابتدا چنین چیزی را تکذیب کرد. بعد درباره آن توضیح دادند که: "این که با درستی و غلطی ماجرا کاری ندارد ولی به این که سلطانی ۴۵ روز بازداشت است، معترض است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته جلسه نگاهی بر تفکر استراتژیک در عرصه رسانه با سخنرانی دکتر عباسی در خبرگزاری فارس برگزار شد. آخر جلسه پرسش و پاسخ بود.

یکی از سوالاتی که از دکتر عباسی پرسیدند درباره یاشار سلطانی بود و اینکه گفته شده شما از دیدار با خانواده وی پشیمان شده‌اید؟ دکتر عباسی ابتدا چنین چیزی را تکذیب کرد. بعد درباره آن توضیح دادند که: "این که با درستی و غلطی ماجرا کاری ندارد ولی به این که سلطانی ۴۵ روز بازداشت است، معترض است. این که چرا کسی که اسناد را به او داده یعنی عضو شورای شهر تهران دکتر حکیمی پور بازداشت نشده است.



این که چرا آن مسئول سازمان بازرسی که اسناد را بدون زدن مهر محرمانه (البته داشته و ایشان اشتباه گفتند) به بقیه داده بازداشت نشده است. این که چرا هر کسی وارد دولت می‌شود به معنای عام آن از دولت، مجلس، قوه‌قضاییه و غیره مصونیت پیدا می‌کند ولی خبرنگاران هیچ مصونیتی ندارند. می‌گفت که به این بی‌عدالتی معترضم.

بخشی از حرف‌هایش را قبول نداشتم. نمی‌توان بدون توجه به درستی و غلطی ماجرایی از یک خبرنگار حمایت کرد و ژست آزادگی گرفت و گفت من به سیاسی بودن ماجرا کاری ندارم. ولی بخشی از حرف‌هایش درست است. چرا هر کسی وارد سیستم حکومتی می‌شود مصونیت می‌گیرد و برخورد با او ناممکن می‌شود؟"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها