کد خبر: ۳۹۹۴۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۹ آبان ۱۳۹۵
در این لیگ 6 تیم پتروشیمی، دانشگاه آزاد، شهرداری تبریز، رعد پدافند هوایی، صنعت نفت آبادان و آینده‌سازان حضور داشتند، اما آنچه از شواهد و قرائن پیداست، برخی از این تیم‌ها در فصل جدید حضور پیدا نخواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که هنوز خبری از زمان برگزاری فصل تازه لیگ برتر تنیس روی میز نیست، اما گفته می شود فقط حضور نیمی از تیم‌های فصل گذشته در مسابقات سال جدید قطعی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بیش از دو ماه از پایان بازی‌های المپیک 2016 ریو می‌گذرد و بسیار رشته‌های کشورمان که در این بازی‌های حضور داشتند، لیگ خود در فصل جدید را آغاز و برگزار کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به والیبال، دوچرخه‌سواری، کشتی، وزنه‌برداری و ... اشاره کرد. با این وجود هنوز برخی از رشته‌ها هستند که لیگ خود را شروع نکرده‌اند که تنیس روی میز یکی از آنهاست.

انصراف نصف تیم‌های لیگ پینگ پنگ!/فصل جدید هواشد؟!

لیگ برتر تنیس روی میز در فصل گذشته روز 9 آذر 94 آغاز شد و روز 25 اردیبهشت نیز با قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام (ره) خاتمه یافت.

در این لیگ 6 تیم پتروشیمی، دانشگاه آزاد، شهرداری تبریز، رعد پدافند هوایی، صنعت نفت آبادان و آینده‌سازان حضور داشتند، اما آنچه از شواهد و قرائن پیداست، برخی از این تیم‌ها در فصل جدید حضور پیدا نخواهند کرد.

* انصراف قطعی آبادانی‌ها

صنعت نفت تنها تیمی است که بدون شک در لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کند. منصور میرزایی، سرمربی این تیم در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: باشگاه ما امسال قصد تیم‌داری در لیگ برتر را ندارد، اما همچنان به حضور در رده‌های پایه ادامه خواهد داد.

بلاتکلیفی دو تیم
شهرداری تبریز و آینده‌سازان تیم‌هایی هستند که هنوز تکلیف‌شان برای فصل جدید مشخص نشده است، البته به نظر می‌رسد باید شهرداری تبریز را در لیست تیم‌های انصرافی وارد کرد، چرا که به گفته شهرام سربخشیان، سرمربی فصل گذشته این تیم، مسئولان باشگاه دیگر قصد حضور در لیگ را ندارد. سربخشیان اظهار داشت: احتمال حضور تیم ما در لیگ برتر بسیار کم است. هنوز از قرارداد اعضای تیم در 2 فصل اخیر، مبلغی پرداخت نشده که این عدد برای فصل گذشته به 50 درصد می‌رسد. به نظر می‌رسد تسویه حساب‌ها در چنین شرایطی کار بهتری باشد.
همچنین مجید احتشام‌زاده، سرمربی آینده‌سازان گفت: حضور تیم ما نیز صد درصد نیست. آینده‌سازان تیمی تحت حمایت فدراسیون است که از بازیکنان رده‌های پایین‌تر تشکیل می‌شود. فعلاً که چیزی مشخص نیست و باید ببینیم در نهایت لیگ به چه شکلی برگزار خواهد شد.

تداوم حضور قهرمان، نایب قهرمان و تیم نظامی
پتروشیمی، دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی سه تیمی هستند که قطعاً در لیگ جدید به میدان می‌آیند. این سه تیم در حال انجام کار جذب بازیکن نیز هستند که می‌توان به حضور نوشاد عالمیان در دانشگاه آزاد اشاره کرد. در خصوص تیم رعد باید عنوان کرد که ترکیب این تیم با حضور بازیکنان سرباز مشخص شده است.

ذوب‌آهن وارد می‌شود؟
فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز احتمالاً با حضور یک تیم تازه‌وارد برگزار می‌شود. ذوب‌آهن، تیمی است که به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی به‌وجود نیاید، شاهد حضور آن خواهیم بود. به نظرم می‌رسد حضور شاهرخ شهنازی، رئیس پیشین فدراسیون تنیس روی میز در رأس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن بی‌تاثیر نبوده است.

در انتظار اعلام زمان شروع لیگ
نزدیک به پنج ماه و نیم از پایان فصل گذشته لیگ برتر تنیس روی میز می‌گذرد و هنوز هم خبری از زمان آغاز فصل جدید نیست. با شرایطی که در خصوص تعداد کم تیم‌ها وجود دارد و اینکه قرعه‌کشی و زمان‌بندی هم مشخص نشده، به نظر می‌رسد باید حداقل و در خوشبینانه‌ترین حالت باید یک ماه دیگر منتظر شروع این لیگ بمانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها