کد خبر: ۳۹۹۵۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۵
به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛
در بخشی از این بیانیه آمده است: یاوه گویی های مفتضح نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده به صراحت از کینه توزی و توطئه های برنامه ریزی شده دشمن علیه کشور و ملت خبر میدهد و خامی و خیانت است اگر ما هنوز در پی معامله سیاسی ، دیپلماسی لبخند و مذاکره و سازش باشیم.
به گزارش پایگاه 598، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قم به مناسبت روز جهانی استکبار ستیزی بیانیه ای را منتشر کرده است. متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولقد ارسلنا موسی بآیاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکرهم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور (سوره ابراهیم آیه 5)

در شرایط زمانی گوناگون ، واژه ها مفاهیم متفاوتی به خود گرفته و طبق آن شرایط ، دارای بار ، ارزش و محتوا میگردند.

یکی از این واژه ها "ایام الله" است که در قرآن کریم و کلام پیشوایان معصوم (علیهم السلام) تصریح و بر تذکر و بزرگداشت آن تاکید شده و پر واضح است که صرف طرح این واژه ملاک نبوده بلکه هدف آن ایجاد و تقویت بارفکری ، محتوای فرهنگی و بینش سیاسی و اجتماعی است.

ایام الله ، آن روز های بزرگ و تاریخی و سرنوشت سازی است که در تاریخ یک ملت یا در سرنوشت یک نسل یا حتی سرگذشت انسانها اثر بخشیده و ماندگار می ماند. روز نعمتهای بزرگ الهی یا انتقام های سخت خداوند نسبت به بشر. روز آگاهی و بیداری و بصیرت افزایی. روز بهره گیری و عبرت آموزی و تجربه اندوزی.

بی شک یکی از بزرگترین مصادیق ایام الله ، 13 آبان است که در آن 3 رویداد مهم تاریخی اتفاق افتاده و ثبت و ضبط گردیده: " تبعید بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) کشتار بی رحمانه و شهادت جمعی از دانش آموزان _ و تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا " وقایعی که دست خبیث و جنایتکار شیطان بزرگ در هر سه آنها آشکار بوده و به حق سیزده آبان را "روز مبارزه با استکبار " نموده است.

برماست که با تیزبینی و ژرف نگری و دور اندیشی تاریخ پرفرازو نشیب و سراسر شور و شعور انقلاب را ورق زده و در حد امکان کسب اطلاع نماییم.

در صفحه صفحه تاریخ پرافتخار این قیام و نهضت الهی آثار خیانت و جنایت آمریکای خبیث و انگلیس پلید به وضوح آشکار و مشهود است.برهه ای از انقلاب و جریانی از مسیر پر فروغ و پر آشوب این کشور نیست که استکبار در آن دخالت ، طرح و برنامه نداشته باشد!

خوش خیالی و سهل انگاری و ساده لوحی است اگر گمان کنیم دشمن با ما کار نداشته و تغییر رویه خواهد داد!

مروری بر سالهای سخت گذشته از آغازین روزهای شکل گیری انقلاب تا وقایع کردستان و جنگ تحمیلی و ترورها و تحریمها و فتنه ها تا بد عهدی در سناریوی نافرجام برجام ، همه گواه این حقیقت است که دشمنی آمریکا و استکبار جهانی تمام نشده بلکه روز به روز بر شدت و عمق آن افزوده شده و خواهد شد چراکه به تجربه دریافته اند ملت شجاع ، انقلابی ، فهیم ، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی هیچگاه حاضر نمی شود از آرمان های مقدس خود عقب نشینی و به خون شهدا خیانت نماید.

یاوه گویی های مفتضح نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده به صراحت از کینه توزی و توطئه های برنامه ریزی شده دشمن علیه کشور و ملت خبر میدهد و خامی و خیانت است اگر ما هنوز در پی معامله سیاسی ، دیپلماسی لبخند و مذاکره و سازش باشیم.

آموزه های دینی و قرآنی و سفارشات امام راحل و تمامی شهدا و نیز سیاست و عقلانیت حکم میکند آگاهانه و هوشیارانه راه نفوذ دشمن و اجرای توطئه های آنرا سد نماییم.

رهبر حکیم و فرزانه انقلاب سالهاست به صراحت بر دشمن شناسی و دشمن ستیزی تاکید فرموده و مسولین نظام را به مراقبت از دستاوردهای انقلاب در مقابل نفوذ استکبار و ایادی خیانتکار و زبون آن فرا خوانده اند اما غفلت و بی توجهی یا منافع و مطامع عده ای مانع از درک پیام ولایی و انقلابی امام این امت است.

سیزده آبان یادآور مکاید شیاطین ازیک سو و تحقق وعده الهی از سوی دیگر است . سیزده آبان و ایام الله تمام تاریخ این انقلاب ، موید سنتهای تخلف ناپذیر پروردگار متعال است و پیام آن هوشیاری ، آگاهی ، بصیرت ، مقاومت ، حضور همیشگی و مقتدرانه در صحنه ، اطاعت محض از فرامین رهبری ، پاسداری از اصول و ارزشها و... رسوایی و ذلت و شکست دشمن است . ان شاالله

یاد و نام و خاطره حماسه تاریخی سیزده آبان ، امام راحل عظیم الشان و شهدای بزرگوارمان را گرامی داشته ، به پیشگاهشان درود میفرستیم و با آنان تجدید عهد کرده و فریاد میزنیم :

مرگ بر شیطان مرگ بر استکبار مرگ بر آمریکا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
یکی از وظایف مهم بسیج روز آمدی آن است و باید با بصیر نقش امروز خود را بشناسد.

متاسفانه با وجود تاکیدات رهبری بر اقتصاد مقاومتی در این بیانیه هیچ اشاره ای تاکیدات امروز جامعه نشده است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
یک بیانیه رسمی و توخالی
گویا دوستان در سی سال پیش هستند و اقتضائات روز را درک نمی کنند

پر تکرار ترین و تاکید و خواست رهبری بر اقتصاد مقاومتی ست
کافیست به سایت رهبری مراجعه کنید و آمار و ارقام را ببینید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها