کد خبر: ۳۹۹۹۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۲ آبان ۱۳۹۵
با پیگیری امام جمعه خرمشهر صورت پذیرفت:
با نزدیک شدن به مراسم عظیم اجماع اربعین امام جمعه خرمشهر با اعلام خبر حذف عوارض خروج ویزای اربعین از مرز شلمچه بیان داشتند: با پیگیری هایی که برای کاهش هزینه های حضور هموطنان در همایش بزرگ اربعین حسینی داشتیم خوشبختانه زائران اربعین حسینی از پرداخت هزینه عوارض خروجی از مرز بین المللی شلمچه معاف شدند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با نزدیک شدن به مراسم عظیم اجماع اربعین حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی امام جمعه خرمشهر با اعلام خبر حذف عوارض خروج ویزای اربعین از مرز شلمچه بیان داشتند: با پیگیری هایی که برای کاهش هزینه های حضور هموطنان در همایش بزرگ اربعین حسینی داشتیم خوشبختانه زائران اربعین حسینی از پرداخت هزینه عوارض خروجی از مرز بین المللی شلمچه معاف شدند.

وی افزود: در گذشته زائران اربعین حسینی برای تردد از مرز بین المللی شلمچه باید هزینه ای بالغ ۱۲هزار و پانصد تومان پرداخت می کردند.

امام جمعه خرمشهر گفت: خوشبختانه زائران برای تردد در مرز بین المللی شلمچه از ۱۵آبان ماه به مدت ۲۰ روز معاف از پرداخت عوارض خروجی هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام امکانات و زیرساخت های رفاهی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر ۱۵کیلومتری شلمچه فراهم شده است یادآور شد: همه مسئولان برای تسهیل در تردد زائران در تلاش هستند و زائران دارای گذرنامه و ویزای معتبر بدون هیچ مشکل و تأخیر می توانند از مرز شلمچه خارج شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
خب برا مهرانم این کارو میکردید تا بتونیم ما هم راحتتر بریم دیگه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
دولت تدبيرخان
چون از خرجام . پيروز نشد
دستش را در چيب ملت كرده و از آن تناول مي نمايد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها