يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۰۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۳ آبان ۱۳۹۵
رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان از بهبود شرایط جسمانی دختر بچه سه ساله ای که مورد کودک آزاری قرار گرفته بود خبر داد و گفت: «ستایش» به بهزیستی کرمان منتقل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمود حیدری صبح پنجشنبه در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی با موضوع کودک‌آزاری و همسرآزاری در رفسنجان اظهار داشت: در سال جاری تاکنون۲۱ مورد کودک‌آزاری در رفسنجان داشته ایم که مهمترین عوامل این موارد فقر اقتصادی، تزلزل خانواده و مواد مخدر صنعتی در خانواده‌ها بوده است.

وی با اشاره به کودک آزاری اخیر در رفسنجان، تصریح کرد: پدر و مادر این کودک معتاد بوده اند و پس از مطلع شدن، وی توسط اورژانس اجتماعی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان منتقل و تحت درمان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ستایش سه ساله روز گذشته ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد؛ البته چندین مورد تقاضا برای قبول سرپرستی او داشتیم اما شرایط لازم را نداشتند.

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان با اشاره به راه اندازی اورژانس اجتماعی رفسنجان از دو سال گذشته در رفسنجان، یادآور شد: این مرکز تماسها و فعالیت بالایی دارد اما هزینه‌های اورژانس اجتماعی بالاست و اعتبارات آن پایین است که نیاز به همکاری مسئولین در این زمینه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها