أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۰۱۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۳ آبان ۱۳۹۵
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت حل اختلاف بین 3 قوا، به لایحه جامع وکالت تنظیم شده از سوی دولت، برای بررسی در مجلس رأی دادند.
به گزارش پایگاه 598، محمد علی پورمختار، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: هیئت حل اختلاف برای بررسی لایحه جامع وکالت در مجلس، از میان 3 لایحه پیشنهادی از سوی ( قوه قضاییه، نمایندگان و دولت) به لایحه تنظیم شده دولت، رأی داد. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر این لایحه به کمیسیون قضایی ارسال شد و بررسی و بازنگری آن بعد از تعطیلات از سوی نمایندگان و مسئولان مربوطه آغاز می شود.

پورمختار ادامه داد: در لایحه جامع وکالت ایراداتی وجود دارد که با بررسی هایی که انجام خواهد شد در جهت رفع آن تلاش می‌کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: یکی از اقدامات ما برای رفع ایرادهای این لایحه، تعیین تکلیف وکلایی که زیر نظر قوه قضاییه در برنامه چهارم توسعه جذب شده و فعالیت می‌کنند، خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها