أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۱۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۵
فدراسیون جهانی فوتبال، ایران را به خاطر اجرای مراسم مذهبی جریمه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فراسیون جهانی فوتبال ایران را به خاطر تماشاگرانش که لباس مشکی پوشیده بودند و مراسم مذهبی برگزار کرده بودند جریمه کرد.

تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 با نتیجه یک بر صفر مقابل کره جنوبی پیروز شد. این بازی در روز تاسوعا برگزار شد.

بعد از این اتفاق فیفا تیم ملی ایران را به خاطر این اتفاق (50 هزار فرانک سوئیس معادل 51 هزار دلار) جریمه کرد. فیفا استفاده از پیام‌های مذهبی، سیاسی را ممنوع کرده است.

فیفا همچنین فدراسیون‌های فوتبال کرواسی و کوزوو را هم جریمه کرده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
این فیفا حالا کی هست ؟ مهم نیست هرکه هست حماقت و نفهمی از عملکردش پیداست . اگر رقاصه به استادیوم اورده بودیم که احسنت گفتن از لب و لوچه کثیفتان راه می افتاد ولی به کوری چشمتان نوکر حسینیم و به این نوکری افتخار میکنیم تا جانتان دربیاید .
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
بذار اونها برای خوردن مشروب و انجام رقص و ولنگاری جریمه بشن و ما در راه خدا و عزت نگه داشتن یوم الله و عزای صالح ترین عبد خدا . این هم نعمتی است و ثواب اخروی دارد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
به خاطر بی عرضگی دولت کنونی
خداوکیلی یکی مثل احمدی نژاد بود جرات داشتند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها