يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۲۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۱۵ آبان ۱۳۹۵
برنامه «نگاه یک» امشب با موضوع استکبار ستیزی و با حضور کارشناسان به روی آنتن می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن رحیمیان» رئیس سابق بنیاد شهید و تولیت مسجد مقدس جمکران و «حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان مهمانان برنامه امشب 15 آبان هستند تا درباره نقش آمریکا در تجهیز و حمایت از تروریست ها و بدعهدی های این کشور در قبل و بعد از برجام با بینندگان گفت‌وگو کنند.

برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، امشب بعد از سریال شبانگاهی و حوالی ساعت 23:15 از شبک یک سیما پخش می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها