يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۳۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۶ آبان ۱۳۹۵
در آستانه حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می شود؛
در آستانه پیاده روی میلیونی اربعین حسینی دومین سوگواره رسانه طریق الحسین(ع) برگزاز می شود.
به گزارش پایگاه 598، سوگواره رسانه ای طریق الحسین (ع) هرسال در آستانه اربعین حسینی با فراخوان دریافت آثار هنری و ادبی  شروع به کار می کند و سال بعد همزمان با پیاده روی اربعین اختتامیه این سوگواره برکزار می شود. 

از برنامه های امسال این سوگواره میتوان به رونمایی از کتاب نفیس سوگواره ،برگزاری نمایشگاه آثار منتخب،برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی  فیلم داستانی، فیلم مستند، عکس و پوستر،داستان و سفرنامه نویسی و کارگاه ویژه جریان سازی رسانه ای در فضای مجازی، با حضور داوران سوگواره و اساتید برجسته هر بخش اشاره کرد.

این سوگواره در پنج بخش ادبی  فیلم،عکس، پوسترو نقاشی کودکان برگزار می گردد.هیئت داوران بخش های مختلف این سوگواره افرادی چون ؛علیرضا قزوه،علیرضا کمری،محبوبه معراجی پور،اکبر صحرایی،مجید شاه حسینی،مرتضی شعبانی،جمال شورجه،حسن همایونفر،سید عباس میرهاشمی،محمد خزایی،محمد رضا دوست محمدی و .... می باشند.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این سوگواره ۵ شنبه ۲۰ آبان ۹۵ ساعت ۱۴ الی ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی قبل از پل سیدخندان برگزار خواهد شد. همچنین کارگاه های آموزشی نیز همان روز از ساعت ۸ الی ۱۲ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

گفتنی است همزمان با اختتامیه دومین سوگواره طریق الحسین فراخوان سومین سوگواره نیز رسما در سایت http://www.arbaeenportal.com/fa/  اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها