أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۶۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
یک ترسی وجود دارد و می گویند چرا به چنین جایی برویم و خودمان را محدود کنیم. اما من می گویم اتفاقا برویم در دل مردم و جایی که هواداران هستند بازی کنیم بهتر است.
به گزارش پایگاه 598، رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران درباره اینکه چرا پرسپولیس و استقلال در استادیوم های شهید کاظمی و امام رضا که به آنها داده شده نه تنها بازی نمی کنند بلکه تمرین هم نمی کنند، گفت: فکر می کنم یک ترسی وجود دارد و می گویند چرا به چنین جایی برویم و خودمان را محدود کنیم. اما من می گویم اتفاقا برویم در دل مردم و جایی که هواداران هستند بازی کنیم بهتر است. آنها دوست دارند جایی بازی کنند که امکانات و امنیت خاطر برای آنها فراهم است. در ورزشگاهی مانند زمین شماره دو آزادی احساس آرامش می کنند و آنجا حراست و مامور وجود دارد که ورزشگاه های خودشان ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها