کد خبر: ۴۰۰۶۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
خسروي گفت:بارها در شيراز و يزد و بوشهر داوران را كتك زدند ، فدراسيون فوتبال بايد بجاي تجهيزات داوري به داوران شمشير و گاز اشك آور بدهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، طي هفته هاي اخير كتك زدن داوران فوتبال در ليگ هاي فوتبال كشور شدت بيشتري به خود گرفته است و پس از آنكه داوران را در بازي هاي ليگ دسته اول در شيراز و يزد در بازي فولاد يزد و راه اهن كتك زدند اين هفته نيز شاهد كتك خوردن داور بازي شاهين شهرداري بوشهر و توسعه كيش در ليگ سه كشور بوديم .

خسروي: فدراسيون فوتبال، داوران را به شمشير و گاز اشك آور مجهز كند + تصوير

در همين خصوص علي خسروي درباره شدت گرفتن خشونت بر عليه داوران فوتبال در كشور به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : ضعف قوانين باعث شده است كه بازيكنان و تماشاگران اين جسارت را پيدا كنند كه داور مسابقه را كتك بزند و شاهد هستيم در هفته هاي اخير در يزد و شيراز و اين هفته بوشهر، داور بازي را كتك زدند و صداي كسي هم در نيامد.

وي ادامه داد : فدارسيون بايد جريمه هاي سنگين تري را وضع كند و باشگاه هايي كه داوران را كتك مي زنند را به يك رده پايين تر بفرستد و يا بازيكن خاطي را مادام العمر از بازي فوتبال محروم كند ، تا ديگر كسي جرات نكند به داور بازي حمله كند.

داور بين المللي سابق فوتبال افزود : متاسفانه وضعيت كنوني ورزش ما طوري شده كه ميزها بزرگتر از آدمها شده است. اين افراد كوچك براي حفظ پست و سمت دست به هر كاري ميزنند كه نتيجه آن در فوتبال شدت گرفتن حمله به داوران است .

رئيس اتحاديه داوران فوتبال كشور خاطر نشان كرد : از مسئولين فدراسيون فوتبال مي خواهم كه داوران فوتبال را به شمشير، قداره و گاز اشك آور مجهز كند تا بتوانند از جان خود دفاع كنند و در وضعيت فعلي داوران نياز به هد ست هاي راديويي ندارند و حتي مي توانند بجاي اسپري كه به كمر بسته مي شود اسپري فلفل يا گاز اشك آور بدهند، چرا كه اين لوازم بيشتر به درد داوران مي خورد .

خسروي: فدراسيون فوتبال، داوران را به شمشير و گاز اشك آور مجهز كند + تصوير

وي در ادامه اضافه كرد: البته داوران فوتبال توان دفاع از خود در برابر حمله بازيكنان و تماشاگران را دارند و بطور نمونه جواد محمدي داور شيرازي ليگ برتر مي تواند10نفر بطور همزمان كتك بزند.

خسروي در پايان گفت : داوران ما چه گناهي كردند كه داور شدند، در زمين بازي كه از تماشاگران فحش و ناسزا مي شنوند ، در جامعه فوتبال و مسئولين كه به آنها بي احترامي مي شود ،در آخر هم بايد از بازيكنان كتك بخورند و در ميادين جهاني والمپيك درخشش داشته باشند و كل ورزش به اين داوران افتخار كند ، به حق داوران فوتبال مظلوم ترين قشر ورزش كشور هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها