أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۷۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد: پس از عملیات تسلط بر مناطق نزدیک حوزه های نفتی شاعر و گازی ماهر در استان حمص که با موفقیت جریان دارد، حمله نهایی برای باز پس گیری این دو منطقه انجام می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک روز چهارشنبه به نقل از منبع خود بدون ذکر نام نوشت: ارتش سوریه و متحدانش کنترل خود را بر انبارهای نظامی و دیگر مواضع نزدیک شهر پالمیرا در شرق استان حمص تثبیت کرده اند.

وی افزود: نظامیان سوری همچنین انبارهای جنگ افزار موجود در شمال پالمیرا را پس از بیرون راندن کامل داعشی ها در اختیار گرفته اند.

به گفته وی، نیروی زمینی ارتش سوریه با حمایت هواپیماهای سوری و روسی همچنین تپه های واقع در شمال شرقی پالمیرا را در کنترل گرفته است.

اسپوتنیک به نقل از این منبع افزوده است: ارتش سوریه همچنین در فاصله بسیار نزدیک با میدان نفتی شاعر در حال نبرد شدید با داعشی ها است و توانسته چندین پناهگاه و استحکامات تروریست ها را نابود کند.

وی افزوده است که نبردها تا معدن گاز ماهر درشرق استان حمص گسترش یافته و ارتش سوریه که توانسته مواضع خود در راههای ورود به این حوزه ها را تقویت کند، تدارک حمله نهایی را می بیند.

استان حمص نزدیک دمشق و خاک کشور لبنان از استان های کلیدی برای تامین امنیت و ارتباطات و پشتیبانی پایتخت سوریه به شمار می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها