کد خبر: ۴۰۰۸۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
«خطر! مدیران نجومی هنوز مشغول کارند» شعاری است که دانشجویان سمنانی برای برگزاری یک نمایشگاه در سمنان برگزیده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از سمنان، جشنواره دانشجویی با شرکت جمعی از دانشجویان دانشگاه سمنان در این شهر برگزار شد و البته مخاطبان قابل‌توجهی داشت.

این جشنواره در دو بخش عکس و کاریکاتور و فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای با تلفن همراه برگزار شد و دانشجویان، آثار خود را با موضوع حقوق‌های نجومی در قالب طنز در آن ارائه کردند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان که برگزار کننده این جشنواره و نمایشگاه بوده، در پوستر خود، تذکر داده است که «خطر! مدیران نجومی هنوز مشغول کارند».

دانشجویان در این نمایشگاه، گزارش‌های تصویری خود را به همراه عکس‌هایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در محیط باز دانشگاه سمنان آن را به نمایش گذاشتند.

قرار شده است: جوایزی در هر دو بخش به برترین‌ها تقدیم شود که برای دو نفر اول یک‌میلیون ریال، دو نفر دوم 750 هزار ریال و دو نفر سوم 500 هزار ریال است و جایزه 500 هزار ریالی به قید قرعه به رأی‌دهندگان جشنواره اختصاص می‌یابد.

موضوع فیش‌های نجومی برخی مدیران رده بالای کشور در ماه‌های اخیر سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی شده است و مردم نیز در محافل مختلف نسبت به آن واکنش‌های منفی زیادی نشان داده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
598 چرا شل شدی اول خوب وارد شدی اما پیگیری حقوق های نجومی را رها کردی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها