أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۸۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
از اورگان و کالیفرنیا آمریکا خبر رسیده که به دنبال انتشار خبر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات، حامیان هیلاری کلینتون به خیابان‌ها آمده و آشوب به پا کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، پرونده انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا با اعلام خبر رسمی پیروزی دونالد ترامپ رسما به پایان یافته اما در کالیفرنیا و اورگان خبر رسیده که حامیان هیلاری کلینتون از این موضوع خوشحال نیستند.

به گزارش پایگاه «دیلی استار»، حامیان نامزد دموکرات در کالیفرنیا و اورگان دست به آشوب زده و با حضور در خیابان‌ها به نتیجه انتخابات اعتراض کردند.

در برخی از تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر به آتش کشیده شدن سطل‌های زباله و حضور چند صد نفری معترضان دیده می‌شود.

بنا بر گزارش این رسانه انگلیسی، دانشجویان خشمگین دانشگاه اورگان، با سر دادن شعارهای تند علیه ترامپ به خیابان‌ها سرازیر شدند.

از ایالت کالیفرنیا هم خبر رسیده که دانشجویان معترض به نتیجه انتخابات و حامیان هیلاری کلینتون به خیابان‌ها آمده‌اند.

برخی فعالان در فضای مجازی و توئیتر در آمریکا، از «آشوب و تظاهرات اعتراضی» در سانفرانسیسکو هم خبر داده‌اند.

فعالان شبکه‌های مجازی در آمریکا، تعداد معترضان در تجمعات مخالفان دونالد ترامپ را «چند صد نفری» خوانده‌اند.

پرونده انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا با اعلام خبر رسمی پیروزی دونالد ترامپ رسما به پایان یافته اما در کالیفرنیا و اورگان خبر رسیده که حامیان هیلاری کلینتون از این موضوع خوشحال نیستند.

به گزارش پایگاه انگلیسی «دیلی استار»، حامیان نامزد دموکرات در کالیفرنیا و اورگان دست به آشوب زده و با حضور در خیابان‌ها به نتیجه انتخابات اعتراض کردند.

در برخی از تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر به آتش کشیده شدن سطل‌های زباله و حضور چند صد نفری معترضان دیده می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
رویا و توهم و ارزوی دست نیافتنی پیروزی
اصلاح طلب های ضد انقلاب
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها