أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۸۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۵
معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت‌نام بیمه فرهنگیان تا پایان آبان ماه تمدید شد.
به گزارش پایگاه 598، اکبر حاجیلو معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت بیمه فرهنگیان شاغل اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام برای بیمه تا پایان آبان ماه تمدید شد و متقاضیانی که به هر دلیل امکان ثبت‌نام نداشته می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: شرایط بیمه همانند سال گذشته بوده به طوری که حق بیمه 50 درصد توسط  معلمان و 50 درصد توسط آموزش و پرورش پرداخت می شود.

حاجیلو با بیان اینکه قریب به یک میلیون و 600 هزار بیمه شده در آموزش و پرورش وجود دارد، عنوان کرد: از اول مهر ماه تمامی افراد تحت پوشش امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای را داشته‌اند.

معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد:‌ امسال سعی بر این است تا تعهدات بیمه‌ای برای بیمار‌ی‌های صعب‌العلاج افزایش یافته به گونه‌ای که تمامی مبلغ بیمه توسط آموزش و پرورش پرداخت شود.

وی پیرامون بیمه حوادث دانش‌آموزی نیز بیان کرد: طبق روال گذشته این بیمه برای تمامی دانش‌آموزان اعمال شده و خدمات بیمه‌ای 24 ساعته برای دانش‌آموزان اعمال می‌شود.

حاجیلو با اشاره به اینکه حق بیمه دریافتی از دانش‌آموزان 7 هزار و 500 تومان است، عنوان کرد: هر سال قریب به 2 میلیون دانش‌آموزی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند بدون دریافت هزینه بیمه دانش‌آموزی تحت پوشش قرار می‌گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها