يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۸۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۵
معاون وزیر امنیت عمومی چین روز پنجشنبه به ریاست سازمان بین المللی پلیس جنایی موسوم به اینترپل انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون وزیر امنیت عمومی چین روز پنجشنبه به ریاست سازمان بین المللی پلیس جنایی موسوم به اینترپل انتخاب شد.
 
منگ هونگ‌وی اولین مقام چینی است که این سمت را بر عهده می گیرد.
 
خبرگزاری شین‌هوا گزارش داد: در مراسم اختتامیه هشتاد و پنجمین مجمع عمومی اینترپل، منگ هونگ‌ وی این سمت را بر عهده گرفت.
 
اینترپل که پس از سازمان ملل متحد دومین سازمان بزرگ بین المللی به شمار می رود، در سال 1914 پایه گذاری شد.
 
رئیس سازمان بین المللی پلیس جنایی که از سوی اعضا در مجمع عمومی برای یک دوره 4 ساله انتخاب می شود، ریاست کمیته اجرایی این سازمان را برعهده دارد. جمهوری خلق چین در سال 1984 به اینترپل پیوست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها