يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۹۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
تیتر یک این شماره با عنوان «فاسد، دیوانه، هرزه و حالا رئیس جمهور» به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره دارد و طی پرونده ای این انتخابات را مورد تحلیل قرار داده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شماره245ام هفته نامه 9دی امروز شنبه بیست و دوم آبان ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این شماره با عنوان «فاسد، دیوانه، هرزه و حالا رئیس جمهور» به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره دارد و طی پرونده ای این انتخابات را مورد تحلیل قرار داده است.

تحلیلها، گفتارها و یادداشتهایی از دکتر فواد ایزدی، دکتر پرویز امینی، محمد کاظم انبارلویی، مهدی خانعلی زاده، محمدصالح فرگاه با بررسی ابعاد مختلف انتخابات در آمریکا و نتایج انتخابات اخیر مطالب پرونده ویژه این شماره 9 دی را تشکیل می دهند.

موضوع دیگری که 9دی در این شماره به آن پرداخته، ماجرای همیشگی برخوردهای گازانبری دولت یازدهم با رسانه های منتقد است که در یادداشتی با عنوان «گاز انبر بنفش» منتشر شده و به بیش از 100 شکایت دولت از چند رسانه منتقد اشاره کرده است.

اما اظهارات عجیب علی اکبر ولایتی مبنی بر برداشته شدن تهدید نظامی به خاطر مذاکرات هسته ای که تناقضی آشکار با مواضع صریح رهبر انقلاب دارد، موضوعی است که حجت الاسلام رسایی در یادداشتی با عنوان «اظهارات ضد ولایتیِ ولایتی» به آن پرداخته است.

در جدید ترین شماره 9دی به موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ رکورد زنی بیکاری در دولت مدعی برگزاری جشن رفع بیکاری؛ گفتاری از وحید جلیلی با عنوان «مرگ مرگ بر آمریکا رویایی تعبیر نشدنی»؛ انتقادات آیت الله رشاد از سیستم بانکی؛ نقد مواضع سروش و رویاانگاری وحی توسط دکتر خسروپناه؛ یادداشتی مستند و تحلیلی از دکتر فواد ایزدی با عنوان «رئیس جمهور فاسد، زائیده سیستم سیاسی فاسد»؛ سخنان حجت الاسلام مصلحی در پاسخ به سخنان هاشمی؛ یادداشتی از قاسم جعفری نماینده سابق مجلس و گفتارهایی از دکتر علی باقری، آیت الله کعبی و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9 مراجعه نمائید. همچنین برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در اشتراک می توانید به سایت Eshterak.ir مراجعه کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها