يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۲۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۵
انفجار انتحاری در استان کربلا ۸ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، به دنبال انفجار انتحاری در استان کربلا هشت تن شهید و دستکم 6 تن مجروح شده‌اند.

از سوی دیگر شبکه خبری روسیا الیوم اعلام کرد انفجار مذکور در روستای «عین التمر» در غرب استان کربلا 12 کشته بر جای گذاشته که از این تعداد 6 نفر از آنها عوامل انتحاری هستند.

گزارش می‌شود این عوامل انتحاری پیش از ورود به کربلا با نیروهای امنیتی درگیر شده و خود را منفجر کرده‌اند.

شبکه خبری الجزیره در حساب توئیتری خود نوشت انفجار فوق 11 کشته بر جای گذاشته که پنج نفر از آنها از نیروهای امنیتی عراق هستند.

پلیس عراق اعلام کرده است شمار کشته شدگان در انفجار انتحاری استان کربلا به 12 نفر افزایش یافت. هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات عوامل انتحاری، شهدا و مجروحان گزارش نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها