أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۳۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۳۸     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
نظامیان ارتش نیجریه شیعیان عزادار حسینی را در منطقه کانو هدف حملات خود قرار دادند که منجر به شهادت ۱۰ نفر از آنها شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العهد، نظامیان ارتش نیجریه همچنان به اقدامات سرکوبگرانه و مشت آهنین خود علیه شیعیان این کشور ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، نظامیان ارتش نیجریه به شرکت کنندگان در راهپیمایی مردم به مناسبت اربعین حسینی (ع) به صورتی وحشیانه یورش بردند.

در پی هجوم نظامیان ارتش نیجریه به شیعیان این کشور در کانو، ۱۰ نفر به شهادت رسیدند و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

طبق آخرین خبرها، شدت حملات ارتش نیجریه به راهپیمایی اربعین در این کشور به حدی بوده است که برخی از آن به عنوان «به خاک و خون کشیده شدن» شیعیان نیجریه یاد کردند.

گفتنی است، ارتش نیجریه از ایام محرم الحرام سال گذشته تاکنون اقدامات سرکوبگرانه بسیاری را علیه شیعیان این کشور در دستور کار خود قرار داده و شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان این کشور را بازداشت و روانه زندان کرده است. همچنین فعالیت های جنبش اسلامی نیجریه نیز از سوی ارتش این کشور ممنوع اعلام شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
10 نفر نبود و بيش از 100 نفر بود
خدا اين ارتش اسرائيلي وهابي را لعنت كند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها