امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۰۱۷۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز پنجشنبه عملیات خود را در غرب، شمال غرب و محله‌های «الراشدین» حلب آغاز کردند و شدت حملات بسیار زیاد است؛ به گونه‌ای که تروریستها از برخی مناطق عقب‌نشینی کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در محور جنوبی شهر حلب به عملیات خود علیه گروههای تروریستی همچنان ادامه می‌دهند.

یک منبع میدانی به بین الملل فارس اعلام کرد: بازار «الجبس و منطقه مجمل الجبس» به دلیل کوچک بودن منطقه و حملات موشکی و خمپاره‌ای دو طرف درگیری، خالی از ارتش سوریه و عناصر تروریستی است.

اندازه واقعی    

نیروهای مقاومت حملات خمپاره‌ای را به سمت شهرکهای الراشدین 4 و 5 شدت بخشیده اند.

این منبع ادامه داد: شدت حملات موشکی به حدی زیاد است که بخش اعظمی از عناصر تروریستی «جبهه النصره» از شهرک های الراشدین 4 و 5 عقب نشینی کرده اند.

در محور غربی حلب نیز حملات توپخانه‌ای و تانکهای ارتش سوریه در محور جمعیه الزهراء علیه تروریستها به شدت ادامه دارد.

همزمان در شمال غرب حلب، یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش مواضع تروریستها را در محور شهرکهای «عندان، کفرحمره، معاره الارتیق» و مناطق اطراف آن به شدت هدف قرار می‌دهد و تروریستها را در این منطقه فلج کرده است.

این منبع در پایان تأکید کرد، با شدت گرفتن حملات در تمامی محورهای حلب بزودی عملیات وسیعی در این محورها آغاز خواهد شد.

در همین راستا، پس از پاکسازی کامل منطقه «ضاحیه الاسد» و شکست سنگین تروریستها  در غرب شهر حلب، نیروهای مقاومت چهارشنبه (روز گذشته) عملیاتی را از جنوب ضاحیه الاسد و غرب مجتمع های 1070 آغاز کردند.

نیروهای مقاومت بعد از درگیری شدید موفق شدند نیمی از بازار را تحت کنترل خود دربیاورند و دهها تروریست را از پای درآورند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها