کد خبر: ۴۰۱۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
 رئال مادريد در هفته‌ بيست و سوم رقابت‌هاي لاليگا موفق شد با نتيجه‌ چهار بر دو لوانته را در هم بكوبد و اختلاف خود با بارسلونا تيم دوم جدول رده بندي را به عدد 10 برساند.

به گزارش ايسنا، پپه مدافع پرتغالي رئال مادريد پس از پيروزي قاطع تيمش ابراز خوشحالي كرد و گفت: از اين كه توانستيم به روند بازي‌هاي خوب خود ادامه دهيم و در اين بازي هم پيروز از ميدان خارج شويم، خوشحالم. اما بايد بگويم كه بازي‌هاي زيادي باقي مانده و هنوز زود است كه در مورد قهرماني صحبت كنيم. ما بايد با اقتدار به كار خود ادامه دهيم و روند پيروزي‌هاي خود را حفظ كنيم. در اين ديدار بازيكنان لوانته نمايش خوبي را ارائه دادند و در ابتداي بازي خط دفاعي ما را با مشكل مواجه ساختند.

پپه درباره ماندن ژوزه مورينيو در رئال مادريد پس از پايان فصل گفت: مطمئنا مورينيو در تيم باقي خواهد ماند. او با رئال مادريد قرارداد دارد و من مطمئنم كه او اين تيم را ترك نخواهد كرد.

سخنان پپه در حالي است كه خود مورينيو از علاقه‌اش به بازگشت به ليگ جزيره خبر داده بود.

مدافع خشن رئال مادريد در پايان سخنان خود به انتقاد از رسانه‌هاي اسپانيايي پرداخت و گفت: رسانه‌ها از من يك قاتل ساخته‌اند، اما من به اين مسائل توجه نمي كنم. از اين كه مي‌بينم كه طرفداران رئال مرا تشويق مي‌كنند برايم كافي است!

پپه در حالي تلاش مي‌كند تا رسانه‌ها را درباره‌ي اين موضوع متهم كند، كه تصاوير تلويزيوني متعدد از رفتار غيرورزشي او مدت‌هاست در شبكه‌هاي اجتماعي پخش شده است. در يكي از ديدارهاي اين تيم مقابل ختافه در فصل‌هاي گذشته، پپه پس از انجام خطاي پنالتي،3 بار با لگد بازيكن حريف را شوت كرد كه اين حركت منجر به محروميت ده جلسه‌اي او شد.

مدافع پرتغالي رئال مادريد در ديدار مقابل ال كلاسيكو دست مسي را در حالي كه روي زمين افتاده بود، لگد كرد و البته با جريمه‌اي روبرو نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها