کد خبر: ۴۰۲۷۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۴ آذر ۱۳۹۵
هنرمند برجسته سینمای کشور
هنرمند برجسته سینمای ایران در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت سلطان‌الذاکرین اعلام کرد: نام و یاد سلیم موذن‌زاده همچون آواها و نواهای معنوی‌اش جاودانه می‌ماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد قائمیان صبح امروز در پیامی تسلیتی به مناسبت درگذشت فخرالشیعه استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی اعلام کرد: خبر درگذشت سلطان الذاکدین استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی مرا همانند هر مسلمان و شیعه‌ای متاثر کرد.

در این پیام آمده است: بی شک نوای ملکوتی آن  عزیز از دست رفته در قلوب هر مسلمان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ماندگار خواهد بود .

در پیام هنرمند برجسته سینمای ایران عنوان شده است: بنده این مصیبت عظیم را به محضر تمامی هموطنان و هم استانی‌های بزرگوار و خانواده ارزشمند موذن‌زاده اردبیلی از صمیم قلب تسلیت عرض کرده و آرزوی محشور شدن ایشان  با اربابمان امام حسین (ع) را دارم.

حوزه‌هنری استان اردبیل نیز در پیامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیل اعلام کرده است: ارتحال عالم ربانی و مرجع عالی‌قدر، حضرت آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی همزمان با ایام سوگواری ماه صفر، موجب تأثر و تألم خاطر شیعیان و شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم السلام گردید.

در این پیام آمده است: ایشان به عنوان یکی از مفاخر برجسته و جلیل‌القدر دارالارشاد اردبیل علاوه بر مجاهدت در سنگر مرجعیت، تدریس و تحقیق و ترویج علوم دینی یار دیرینه امام و مقام معظم رهبری در مبارزات انقلابی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که همواره نقش مهم و ماندگاری در خدمت به نظام و انقلاب ایفا کردند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل، این ضایعه اسفناک را خدمت بیت شریف آن مرحوم، مردم متدین استان اردبیل و همه  شیعیان و مقلدان او در سراسر کشور و جهان تسلیت عرض کرده از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنیم.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها