کد خبر: ۴۰۳۷۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۵ آذر ۱۳۹۵
سه جلسه تمرین در یک روز،اين ميزان تمرين در فوتبال سطح اول و روز دنيا هم مرسوم نيست و مشخص نشده بعد از اين ساعت بازيكنان بايد در چه ساعتي شام خود را صرف كرده و در چه ساعتي براي استراحت و خواب با رختخواب بروند؟
به گزارش پایگاه 598، در ادامه روند ويژه آماده سازي بازیکنان تیم خیبرخرم آباد روز گذشته در سه نوبت به تمرینات مختلف و اختصاصی پرداختند!
به گزارش تابناك ورزشي، داود حق دوست سرمربی جوان خیبري ها كه خودش هم يك لر بومي است، برای آمادگی بیشتر بازیکنانش در اقدامي عجيب و پرفشار روز گذشته دستور سه برنامه تمرینی اعلام و اجرا نمود.
تمرین اول ساعت ۹صبح در زمین اردوگاه کمالوند شروع و بازیکنان زیر نظر کادرفنی حرکات ترکیبی را مرور کردند ، این تمرین ساعت ۱۰:۳۰ به پایان رسید.
تمرین دوم ساعت ۱۵ با حضور همه بازیکنان زیرنظر کادرفنی برگزارشد  دراین بازی تمام حرکات و تاکتیک های مد نظر حق دوست مرور و اجراشد ، تمرین عصر روز گذشته ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید.
نوآوري تيم لرستان درفوتبال:سه جلسه تمرين در يكروز! 
تمرین سوم؛ این تمرین یکساعته  از ساعت ۲۰ در سالن تخصصی پایگاه قهرمانان خرم آباد برگزار شد ، دراین تمرین که به نوشته كانال باشگاه با شادابی خاصی شروع شد همه بازیکنان با دستورات کادرفنی کارهای تخصصی را انجام دادند و از امکانات خوب سالن نهایت استفاده را بردند.
البته بازيكنان بعد از اينهمه تمرين، براي مدتي هم به سخنراني بيرانوند پيشكسوت فوتبال لرستان گوش دادند كه از خاطرات دوران قديمش گفت.
اين ميزان تمرين در فوتبال سطح اول و روز دنيا هم مرسوم نيست و مشخص نشده بعد از اين ساعت بازيكنان بايد در چه ساعتي شام خود را صرف كرده و در چه ساعتي براي استراحت و خواب با رختخواب بروند؟
بهرحال فوتبال ايران از اين دسته نوآوري ها زياد دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
بتو چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فضولی یا جیره ات را نداده؟؟؟ مواجب بگیر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها