کد خبر: ۴۰۳۷۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۵ آذر ۱۳۹۵
هواداران و رسانه‌های رومانی ما را با لقب «سه تفنگدار» حمایت می‌کنند و در این بین به سجاد هم لقب «کلاشینکوف» داده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، هواداران و رسانه های رومانی به لژیونرهای ایرانی تیم هندبال دیناموبخارست القاب جالبی داده اند.
به گزارش تابناک ورزشی،علاوه بر درخشش لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا، هندبالیست های کشورمان نیز این راه را ادامه دادند و توجه بسیاری را به خود جلب کردند.
الله‌کرم استکی درمورد شرایطش در تیم هندبال دیناموبخارست رومانی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و هر هفته بهتر می‌شویم. از طرفی سایر بازیکنان ایرانی هم واقعاً عالی ظاهر شده‌اند. درخشش ما در رومانی به قدری بوده که توانستیم تمام نظرات را درمورد هندبال ایران عوض کنیم.
لقب جالب رسانه‌های رومانی به ستارگان ایران 
وی ادامه داد: خوشبختانه در لیگ قهرمانان اروپا هم شرایط‌مان خوب بود. سجاد ، برادر کوچکترم هم تاکنون 69 گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است و در جمع برترین گلزنان این مسابقات حضور دارد. واقعاً سجاد درخشش خیره کننده‌ای داشته است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که این درخشش ادامه داشته باشد.
استکی عنوان کرد: در رومانی واقعاً هم مورد احترام باشگاه هستیم و هم مورد احترام مردم، حتی رسانه‌های اروپایی هم توجه خاصی به ما دارند. بارها برنامه‌هایی درخصوص ما ساخته‌اند و البته انصافاً ما هم برای آنها سنگ تمام می‌گذاریم. هواداران و رسانه‌های رومانی ما را با لقب «سه تفنگدار» حمایت می‌کنند و در این بین به سجاد هم لقب «کلاشینکوف» داده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها