کد خبر: ۴۰۴۶۱
زمان انتشار: ۰۱:۰۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
598 به نقل از کیهان: «مگر رضا پهلوي ديوانه است كه بگويد مردم به خاطر او به خيابان مي آيند».
اين مطلب را شبكه ضدانقلابي بالاترين منتشر كرده است. در حالي كه زد و خورد لفظي ميان طيف هاي گوناگون اپوزيسيون شدت گرفته، يكي از حاميان ربع پهلوي در بالاترين نوشت: وقتي رضا پهلوي از راهپيمايي حمايت مي كند، عده اي به او مي گويند كه مي خواهد از اين قضيه سوء استفاده كند. او تا به حال بارها از حركتها حمايت كرده اما هرگز نگفت مردم به خاطر حمايت از او به خيابانها آمده اند. مگر ديوانه است كه چنين سخني بر زبان براند.
نويسنده بالاترين مي افزايد: اما اگر رضا پهلوي ديوانه نيست، مخالفان او در اپوزيسيون افسار گسيخته و واقعا ديوانه شده اند به طوري كه اراجيف را با سخن سياسي يكي مي گيرند. اخيرا باز دست گرفته اند كه اگر رضا پهلوي خيلي ادعا دارد از طرفدارانش بخواهد به خيابانهاي تهران بيايند. پاسخ اين است كه چرا اين درخواست را از مسعود رجوي نمي كنيد؟ يا آقاي بني صدر، يا حضرات سرشناسان جبهه ملي؟ چرا آنها هواداران شان را به خيابان نمي آورند؟ پاسخ خيلي ساده است؛ براي آنكه در مقابل رژيم، خيلي آدم بايد احمق باشد كه هوادارانش را به خاطر سخن ياوه يك ياوه گو كه معلوم نيست كيست و چكاره است ]شوراي هماهنگي سبز و اردشير اميرارجمند[ به خيابانها بياورد. و حتي اگر نامبردگان عقل شان را از دست بدهند و بخواهند ملت را به خيابان بكشند كسي به حرف آنها گوش نخواهد كرد.
در همين حال يكي از كاربران بالاترين كه جوگير شده و ظاهراً پريروز و ديروز سركار رفته، نوشت: من كه هر چي سوت زدم، جوابي نشنيدم. فقط فضاي اينترنت رو شلوغ مي كنن اما خيابان و پشت بوم، خلوته.
گفتني است كه كوه تبليغات محافل رسانه اي و سياسي ضد انقلاب اگر در فراخوان هاي دروغين قبلي، موش مي زاييد، امسال حتي همان موش را نزاييد. فتنه گران بازي خورده اي نظير كروبي و موسوي، 25 بهمن سال گذشته از فتنه گران خواسته بودند به بهانه حمايت از انقلاب هاي منطقه به خيابان بيايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها