کد خبر: ۴۰۴۷۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۲ آذر ۱۳۹۵
پیشکسوت استقلال همچنان اعتقاد دارد 3 بازیکن برای استقلال کم می گذارند و می گوید: «اگر بازی های استقلال را از ابتدای فصل دقیق نگاه کنید متوجه خواهید شد که منظورم کدام نفرات است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از هوادار، آتیلا حجازی پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی مدعی شد دو، سه بازیکن در تیم آبی کم کاری می کنند. مصاحبه ای که سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

مجددا با حجازی که مقیم ترکیه است، تماس گرفتیم که آتیلا دوباره تاکید به کم کاری سه بازیکن در استقلال داشت.

 

وی در این باره اظهار داشت: «من هنوز هم سر حرف خودم هستم. سه بازیکن در استقلال هستند که اصلا برای این تیم بازی نمی کنند و نوع بازی آن ها کاملا مشخص است.»

 

وی در خصوص این که منظورش از این نفرات چه کسانی است گفت: «اگر از ابتدای فصل تمام بازی های استقلال را با دقت ببینید متوجه خواهید شد که این سه نفر هر وقت در ترکیب بودند برای استقلال بازی نکردند. یا کلا توانایی این سه نفر آن قدر پایین است که نمی توانند برای استقلال بازی کنند یا این که واقعا برای این تیم کم می گذارند.»

 

حجازی در ارتباط با این که اگر علیرضا منصوریان نام این بازیکنان را بخواهد به او می گوید، اعلام کرد: «صد در صد به منصوریان می گویم که چه بازیکنانی در استقلال کم کاری می کنند. من اگر چیزی را می بینم و نگویم به استقلال خیانت کرده ام. این نفرات را با دلایلی که دارم به منصوریان می گویم. چون استقلالی هستم دلم برای این تیم می سوزد که چرا چند نفر نباید برای استقلال آن طور که باید بازی کنند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها