أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۵۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان ضمن رد ادعاهاي رژيم صهيونيستي مبني بر دست داشتن ايران در انفجار شهر بانکوک، تلاش آن رژيم براي تخريب روابط دوستانه و تاريخي بين ايران و تايلند را اقدامي واهي و بي ثمر دانست.

به گزارش ايسنا رامين مهمان‌پرست گفت: رژيم صهيونيستي و دولت آمريکا ماه گذشته نيز با اعلام هشدارهايي در برخي رسانه‌هاي وابسته به خود تلاش كردند وضعيت امنيتي تايلند را پرمخاطره نشان دهند که با درايت مقامات تايلندي و اعتراض شديد آنان مواجه شد و البته اين امر نشان‌گر برنامه‌ريزي و تلاش‌هاي سوء رژيم صهيونيستي در راستاي سناريوي کنوني بوده است.

وي افزود: ادعاهاي رژيم صهيونيستي در ارتباط با انفجار امروز بانکوک، در ادامه اتهامات واهي دولت آمريکا مبني بر ترور سفير عربستان در واشنگتن بوده و هم‌زماني ادعاهاي بي اساس اين رژيم در مورد دست داشتن کشورمان در انفجارهاي گرجستان و هند با حوادث امروز بانكوك، حاکي از توطئه اين رژيم با سناريوسازي و فضاسازي‌هاي مشکوک مي‌باشد.

مهمان‌پرست در خاتمه ضمن محكوميت شديد هرگونه فعاليت تروريستي اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران مسبب اينگونه اقدامات تروريستي را عاملين رژيم صهيونيستي با اهداف پنهان و جنايتكارانه دانسته و آمادگي کامل، همه جانبه و سريع خود را براي کمک و همکاري با دولت تايلند جهت روشن شدن ابعاد اين
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها