کد خبر: ۴۰۵۲۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۵ آذر ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، شايد در طول سال‌هاي اخير هيچ‌كدام از بازيكنان فوتبال ايران به اندازه مهدي رحمتي در معرض «لب‌خواني» قرار نداشته‌اند. گلر استقلال كه عادت دارد در جريان مسابقات زياد حرف بزند، بعضا مطالبي را به زبان آورده كه دوربين‌ها ثبت كرده‌اند و براي مردم و رسانه‌ها حساس شده. فقط در 8ماه اخير، حداقل 5مورد پرونده لب‌خواني در مورد رحمتي باز شده كه در نوع خودش ركوردي فوق‌العاده است! اين موارد را به طور اجمالي مرور مي‌كنيم.

بعد از گل چهارم پرسپوليس شاكي شد

داربي برگشت تهران در فصل گذشته، قطعا يكي از بدترين روزهاي عمر رحمتي بود. احتمالا كاپيتان استقلال فكرش را هم نمي‌كرد يك روز در داربي پنالتي بگيرد و حداقل سه سيو عالي هم داشته باشد، اما در عين حال تيمش چهار گل بخورد! همين مساله حسابي رحمتي را آزار داد و باعث شد او بعد از ثبت گل چهارم پرسپوليس به انتقاد از مدافعان تيمش بپردازد. دوبين‌هاي تلويزيوني در آن لحظات غرولند رحمتي را به تصوير كشيدند. صبح روز بعد يك روزنامه ورزشي حرف رحمتي را لب‌خواني كرد و مدعي شد او به برخي از بازيكنان گفته: «خاك بر سر همه‌تون!»

هدايت قلعه از راه دور!

همه مي‌دانند كه بازي با تراكتورسازي و تقابل با امير قلعه‌نويي چقدر براي رحمتي حيثيتي است. او اوج التهاب در اين زمينه را در بازي برگشت فصل گذشته نشان داد كه طي آن به طور مفصل با امير درگير شد. استارت تشنج‌ها هم قبل از دقيقه دهم زده شد؛ جايي كه قلعه‌نويي لب خط به داور اعتراض كرد و ناگهان رحمتي در واكنشي غيرمنتظره از درون دروازه عليه سرمربي تراكتور شوريد. دوربين‌ها روي او زوم بودند كه با غضب گفت: «برو بشين سر جات.»

حمله به رمضاني

استقلال در مسابقه فينال جام حذفي فصل گذشته در ضربات پنالتي مغلوب ذوب‌آهن شد و جام را از دست داد. آن روز بر خلاف معمول رحمتي درخششي در پنالتي‌ها نداشت و هر پنج ضربه تيم حريف را خلاف جهت رفت. او كه خيلي دلش مي‌خواست در پايان يك فصل پر از شكست يك جام قهرماني بالاي سر ببرد، حسابي از وضع پيش آمده شاكي بود و در همين راستا ديواري را كوتاه‌تر از عليرضا رمضاني پيدا نكرد. رمضاني پنالتي پنجم آبي‌ها را از دست داده بود و رحمتي از انتخاب او براي زدن ضربه شاكي بود. گلر استقلال هنگام خروج از زمين در مورد پرويز مظلومي حرفي زد كه لب‌خواني‌اش حسابي جنجالي شد: «وقتي پنالتي رو مي‌ده يه بچه بزنه همين مي‌شه ديگه!»

تباني كرد؟

اين بار خود رحمتي چيزي نگفت، بلكه سوژه لب‌خواني كسي بود كه داشت با او حرف مي‌زد. در بزم پنالتي‌هاي مسابقه حذفي استقلال و صبا، رحمتي اولين پنالتي حريف را گرفت. بعدا با انتشار فيلمي حرف درآوردند كه داور به او تلقب رسانده و گفته: «محكم به چپ»، اما واضح بود كه اين ادعا پايه درستي ندارد. لب‌خواني‌ها نشان داد داور به گلر استقلال گفته: «فورا بچرخ!»

به خدا واگذارشان كرد

اين فصل هم بازي با تراكتور براي رحمتي خاص و البته تلخ بود. او كه براي جبران آمده بود، در نهايت كاري از پيش نبرد و با دريافت دو گل شاهد شكست تيمش شد. صبر كاپيتان آبي‌ها بعد از گل دوم تراكتورسازي به پايان رسيد و او خطاب به مدافعان سهل‌انگار تيمش گفت: «خدا ازتون نگذره!»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها