کد خبر: ۴۰۶۶۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۶ دی ۱۳۹۵
دروازه بان استقلال یکی از عوامل اصلی فرار از شکست ناسزاوارانه مقابل سپاهان بود و خاطره درخشش طالب‌لوی جوان در بازی 13 سال پیش استقلال و سپاهان در همین ورزشگاه نقش جهان را زنده کرد.
به گزارش پایگاه 598، شاید استقلال در مقابل سپاهان استحقاق بیشتر از یک امتیاز را هم داشت اما در چند صحنه اگر واکنشهای سید حسین حسینی نبود، استقلال احتمالا باید با دست خالی میدان را ترک می‌کرد.

 

دروازه‌بان جوان استقلال که با صلاحدید علیرضا منصوریان در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته بود نمایشی فوق‌العاده داشت و در چند صحنه دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد.

 

او در این بازی 9 سیو داشت و انواع موقعیت ها را از سانتر و شوت گرفته تا تک به تک را از سپاهانی ها گرفت. در واقع واکنش‌های او بود که استقلال را تا پایان در بازی نگه داشت تا شاگردان علیرضا منصوریان حداقل یک امتیاز بگیرند.

 

تقریبا بعد از اینکه حسینی یک فرصت تک‌به‌تک را از مهرداد محمدی گرفت، استقلال به گل تساوی رسید. او روی گل جلال‌الدین علی‌محمدی هم کمترین تقصیر را داشت و یکی از مدافعان دید او را کور کرده بود.

 

حسینی روز گذشته یکی از عوامل اصلی فرار استقلال از شکست ناسزاوارانه مقابل سپاهان بود و خاطره درخشش وحید طالب‌لو در بازی 13 سال پیش استقلال و سپاهان در همین ورزشگاه نقش جهان را زنده کرد. در آن بازی هم واکنش‌های طالب‌لو باعث شد تا استقلال از سپاهان یک امتیاز بگیرد.

 

 

در زیر یکی از صحنه های زیبای بازی که توسط عکاسان شکار شده را مشاهده می فرمایید.

 

سید حسین حسینی

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها