کد خبر: ۴۰۶۸۷۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۰۷ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «ما در آسیا تیم ملی هستیم چطور برای تیم ملی بازی ها را تعطیل و عقب و جلو می کنند؟»
به گزارش پایگاه 598، سید رضا افتخاری درباره اینکه احتمال جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال چقدر هست اظهار داشت: «در حال حاضر احتمالش خیلی کم است که رحمتی از استقلال جدا شود. او جزو سرمایه های باشگاه استقلال است. یک مقدار این اواخر به خاطر فشارهایی که وارد شده بود روحیه اش را از دست داده بود و یک حالت عصبانیت در چهره اش دیده می شد. این مورد اعتراض منصوریان قرار گرفت و در بازی سپاهان مورد استفاده قرار نگرفت تا به او تلنگری زده شود. فکر می کنم از طریق مذاکره مشکل رحمتی حل شود.»

 

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است که استقلال هر سه بازیکن مدنظرش را بگیرد گفت: «ما تلاش مان را در این راه انجام می دهیم. البته ممکن است بازیکنان را معاوضه کنیم. برای مثال بازیکنی که قرار است از استقلال خوزستان بگیریم صحبت کردیم که یک بازیکن از استقلال تهران به آنجا برود. امیدواریم از این سه بازیکن دو بازیکن را بگیریم. ضمن اینکه چند بازیکن بزرگ ما آسیب دیده هستند و نیم فصل کمک می کند که برگردند.»

 

مدیرعامل استقلال درباره زمان بازگشت روزبه چشمی به بازی های استقلال بیان داشت: «روزبه چشمی دو هفته پس از شروع نیم فصل می رسد. او تمریناتش را شروع کرده ولی هنوز مشکلاتی دارد.»

 

وی درباره اعتراض استقلال به تاریخ دربی 84 گفت: «پیشنهاد ما این است که بین بازی السد و دربی فاصله باشد. این فاصله خیلی کوتاه است  و ممکن است بازیکنان آسیب ببینند. ما در آسیا تیم ملی هستیم چطور برای تیم ملی بازی ها را تعطیل و عقب و جلو می کنند؟ برای استقلال هم باید این کار را انجام بدهند.»

 

افتخاری درباره اینکه استقلال پس از منتفی شدن حضور پژمان منتظری، قصد جذب مدافع را دارد یا نه خاطرنشان کرد: «یک بازیکن رده پایه ای که در خط دفاع حضور دارد و ملی پوش هم محسوب می شود در تمرینات ما شرکت خواهد کرد. امیدواریم وی بتواند نظر مساعد کادر فنی را جلب کند. البته به جز وی دو بازیکن دیگر از امیدهای استقلال هم همزمان با شروع تمرینات در کنار تیم بزرگسالان حاضر می شوند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها