کد خبر: ۴۰۷۶۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۱۳ دی ۱۳۹۵
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «هدایتی اصلاً قراردادی با باشگاه ندارد که بخواهد کارهای این‌چنینی انجام بدهد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تماشاگران امروز، دوباره فصل نقل و انتقالات و دوباره مطرح شدن نام حسین هدایتی! اخیرا هم روال به این صورت است که خود هدایتی خبری را اعلام نمی‌کند و از طریق دوست نزدیکش، هر از گاهی خبر مذاکره و توافق نهایی با بازیکنان را در اختیار هواداران قرار می‌دهد.

 

همین چند روز پیش بود که این دوست در اینستاگرامش نوشت: «کارهای زیادی انجام داده‌ایم. هر بازیکنی را که خواستیم جذب کردیم و دیگر همه چیز را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم تا آنها اسامی بازیکنان را اعلام کنند. فقط اینکه خیال هواداران راحت باشد.»

 

هدایتی، فرد متمولی است که سابقه حضور و کمک‌های مالی به پرسپولیس را دارد و تمام تلاشش را می‌کند تا در جذب ستاره‌ها ردپایی از خودش بر جای بگذارد.

 

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس، با تکذیب هرگونه کمک از جانب هدایتی اظهار داشت: «هر خبری که بشود، ما خودمان از طریق سایت باشگاه آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.»

 

او این را گفت و ادامه داد: «هدایتی اصلاً قراردادی با باشگاه ندارد که بخواهد کارهای این‌چنینی انجام بدهد. ما یک قرارداد با شرکتی تبلیغاتی داریم که شرکت استیل‌آذین هم زیر نظر آنها است. کل فضای تبلیغاتی ما را این شرکت انجام می‌دهد. ایشان نقشی در نقل و انتقالات باشگاه ندارند.»

 

خمارلو همچنین تاکید کرد: «ما نمی‌دانیم که ایشان خارج از چارچوب باشگاه و به صورت شخصی چه کارهایی انجام می‌دهد، اما آنچه که برای ما مشخص است این است که هزینه‌های ما را آن شرکت تبلیغاتی می‌دهد و ما با آنها طرف هستیم.»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها