أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۷۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۱۳ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: کسانی که برای باشگاه حاشیه ایجاد می‌کنند، کاملا مشخص هستند.

به گزارش پایگاه 598، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه رضا افتخاری عنوان کرده که برخی‌ها در گذشته در استقلال درآمد داشته و اکنون به دنبال ایجاد حواشی در باشگاه هستند، گفت: منظور دوستان افرادی بودند که در مورد آنها صحبت‌های زیادی شده است. کسانی که در کار باشگاه خللی ایجاد می‌کنند، کاملا مشخص است و همه می‌دانند چه کسانی هستند. من مدیرعامل باشگاه استقلال بودم و احتیاجی ندارم از این کارها انجام بدهم. کسی فرزند خودش را نمی‌زند.

وی افزود: صحبت دوستان در خصوص معاونان و مدیرانی بوده که پیش از این در استقلال فعالیت می‌کردند. من به عنوان مدیرعامل سال‌ها در استقلال کار کرده و نیازی ندارم چنین کارهایی انجام دهم.

مدیرعامل پیشین استقلال در مورد اختلاف بین علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی عنوان کرد: اجازه دهید کسانی که مسئولیت دارند، خودشان مدیریت کرده و پاسخ بدهند. اگر ما دخالت نکنیم، بهتر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها