کد خبر: ۴۰۹۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
فرج الله سلحشور در مورد دیدار چند روز پیش خود با علی (شان) استون گفت: عظمت تظاهرات ۲۲ بهمن و فضای باز مذهبی در ایران بر مسلمان شدن علی (شان) استون تاثیر فراوانی داشت.

فرج الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر در گفتگو با خبرنگار شبستان درخصوص دیدار اخیر خود با علی (شان) استون اظهار داشت: دو شب پیش دیداری با استون و چند ایرانی مقیم امریکا داشتیم. استون در آن دیدار از علاقه فراوان خود به اسلام برای ما حرف زد.

وی ادامه داد: شان استون مسلمان ارادت ویژه ای به مولا علی (ع) داشت و همواره می گفت اسم حضرت علی به قلبم آرامش می بخشد.

این کارگردان ارزشی سینما و تلویزیون علت مسلمان شدن پسر الیور استون را همجواری با بچه مذهبی ها در ایران خواند و گفت: سینمای ایران نمی تواند بر استون تاثیرگذار باشد چرا که سینمای مذهبی به آن صورت نداریم، اما برخورد استون با بچه حزب اللهی و مذهبی ها در ایران سبب شد تا این بازیگر و کارگردان امریکایی به اسلام روی آورد.

سلحشور افزود: عظمت تظاهرات 22 بهمن و فضای باز مذهبی در ایران بر مسلمان شدن علی شان استون تاثیر فراوانی داشت. همچنین سخنرانی خانوم جانباز آمریکایی که تازه مسلمان شده بود، سبب شد علاقه استون به دین اسلام بیشتر شود.

فرج الله سلحشور در پایان از احتمال همکاری خود با شان استون خبر داد و گفت: در جلسه ای که در چند روز گذشته با استون داشتم پیرامون کار جدیدی در مورد مسائل مذهبی صحبت کردیم. در آن جلسه از موضوعات عرفانی، مذهبی و سوژه های عاشورایی حرف به میان آمد اگر خدا بخواهد کار جدیدی در حوزه سینمای مذهبی با شان استون آغاز خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها