کد خبر: ۴۰۹۲۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۸ دی ۱۳۹۵
با صدور بیانیه‌ای مشترک صورت گرفت
بسیاری از اصحاب رسانه و خبرنگاران چهارمحال بختیاری در بیانیه‌ای مشترک اعلام آمادگی و تمام‌قد خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از شهرکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب علی‌رغم عمر کمی که دارد مورد توجه و حمایت جریانات و احزاب و افراد سیاسی قرار گرفته است و تاکنون افراد زیادی از این جبهه حمایت کرده‌اند.

استان چهارمحال و بختیاری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تاکنون تعداد زیادی از اساتید حوزه و دانشگاه، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و افراد سیاسی از تشکیل این جبهه مردمی اعلام حمایت کرده‌اند.

تعدادی از اصحاب رسانه و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری نیز در بیانیه‌ای مشترک از این جبهه اعلام حمایت کرده‌اند.

در ابتدای این بیانیه با اشاره به آیه قرآن کریم که می‌فرماید «ان الله لا یغیروا ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»،آمده است: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب در برهه‌ای از زمان که خلا اتحاد نیروهای مذهبی و دلسوز نظام احساس می‌شد، بارقه‌ای از امید در دل‌های شیفتگان به نظام اسلامی ایجاد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز باید به شکرانه این اتحاد مبارک که بین نیروهای تراز انقلاب اسلامی شکل گرفت سر به سجده بگذاریم زیرا این اتحاد و این حرکت آغازگر تحولی بزرگ در کشور خواهد بود و ان‌شاءالله مردم کشورمان در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... نتایج مثبت این اتحاد را خواهند دید.

در  پایان این بیانیه آمده است: امروز ما اصحاب رسانه و امضاکنندگان ذیل این بیانیه اعلام آمادگی می‌کنیم که تمام‌قد در خدمت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هستیم و بار دیگر هم قسم می‌شویم که در اعتلای ایران عزیز ذره‌ای کوتاهی نکنیم.

امضاکنندگان:

میثم محمودیان مدیرمسؤول هفته‌نامه پگاه

علی آزوغ مدیرمسئوول پایگاه تحلیلی خبر سامان برتر

کبری محمدی سردبیر ماه‌نامه پیک‌آدینه

هوشیار طهماسبی سردبیر روزنامه دیده‌بان
 

سیدحسین میرفروغی مدیر استانی خبرگزاری فارس

صادق کریمی مدیر اجرایی هفته‌نامه هم‌اندیشان

حمیرا رحیمی مدیراجرایی روزنامه جوان(ویژه نامه استانی)

احسان قائدی سردبیر هفته‌نامه جوان

سمیه نظری‌زاده مدیر اجرایی ماهنامه پیک آدینه

سپیده شفیعی‌نژاد خبرنگار

همت بدری‌فرد خبرنگار

هادی یوسفی خبرنگار

فاطمه بیاتی خبرنگار

کبری الهی خبرنگار

آرزو مولوی خبرنگار

سیمین رئیسی خبرنگار

صغری احمدی

مریم رضی‌پور خبرنگار


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها