کد خبر: ۴۱۱۶۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
مسکن‌مهری‌ها: وزیر غمخوار نمی‌خواهیم/
شماری از متقاضیان مسکن مهر به اظهارات وزیر راه دربازدید ازمسکن مهر پردیس واکنش نشان دادند.آنها با تاکید بر این‌که وزیر غمخوار نمی‌خواهیم،خواستار کاهش بی مهری‌ها به مسکن مهر شدند.متقاضیان همچنین بازدید دیرهنگام آخوندی را نتیجه طرح استیضاح وی دانستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه‌ای که گذشت به پردیس سفر و از پروژه‌های مسکن مهر این شهر بازدید کرد. آخوندی در حاشیه این بازدید با بیان این‌که شاهد پیشرفت‌های خوبی در پروژه‌ها هستیم، اظهار کرد: وسعت جمعیت پذیری پردیس دو برابر کاشان و بسیاری از شهرهای بزرگ است و از این رو  انجام کارهای زیربنایی در اینگونه شهرها  سخت و دشوار است.

وی با بیان این‌که برنامه ما علاوه بر ساخت، محله محوری است تا مردم در زمان ساکن شدن از خدماتی مانند مدرسه، آب، برق، گاز، مجتمع های تجاری، نانوایی،‌ آسفالت و ...برخوردار باشند، تصریح کرد:‌ساخت 37 باب مدرسه در دستور کار است که  6 باب آن تکمیل و مابقی در مرحله اتمام کار قرار دارند. تلاش می‌کنیم  محله ایرانشهر فاز 11 که دارای خدماتی مانند کلانتری، مجتمع تجاری، مدرسه و نانوایی است را تکمیل و تحویل دهیم. در پردیس دیوارهای حائلی به ارتفاع 17 متر داریم که حتی ریالی برای این کارها پیش بینی نشده بود، اما غم ها را برای خود نگه می داریم و کارها را به اتمام می رسانیم که مردم عزیز زندگی راحت را آغاز کنند.

آخوندی افزود: تونل دسترسی به فاز 11 پیش بینی دیده نشده بود ولی جهت دسترسی به این فاز باید احداث می شد که بودجه ای هم برای آن در نظر نگرفته شده بود که از منابعی دیگر آن را انجام دادیم.

این در حالی است که متقاضیان مسکن مهر به اظهارات وزیر راه و شهرسازی با درج نظرات خود در ذیل خبر "غم‌های مسکن مهر را برای خود نگه می‌داریم تا مردم راحت زندگی کنند" واکنش نشان دادند. آنها در نظرات خود اقدام دیرهنگام وزیر راه در بازدید از مسکن مهر پردیس را مورد انتقاد قرار داد و این کار آخوندی را به در پیش بودن استیضاح مرتبط دانستند. تعدادی از نظرات متقاضیان در ادامه می‌آید؛

حمیدرضا کاظمی: جای تاسف دارد دولتی که شکوه از بی تعهدی دولت قبل می کند و مدعی حقوق شهروندی است ,چرا خود نسبت به مردم بی پناه مسکن مهر بخوص پروژه های شهر پردیس بی تفاوت و بی تعهد است .

افسانه : بعد از 5 سال,تازه آقای وزیر,غم دارند. پس خون دل و زندگیهای متلاشی شده متقاضی درد نیست. شما مقام وزارت را با تمام سختیهاش پذیرفتید برای خدمت به مردم. واژه غم کمترین دستاوردش است. جنابعالی وزارت را باید سنگر ببینید که هر لحظه انتظار شهادت می‌رود. غم شما به‌خاطر مردم ازنظر من متقاضی کم و مایه شرمساری شماست. جانفشانی شایسته وزارت است که شما نکردی

یاس: آقای وزیر به جای غم خوردن کمی از بی مهریت نسبت به مسکن مهر کم کن . کمی اراده برای تکمیل واحدها خرج مسکن مهر کن . کمی بین متقاضیان مسکن مهر پردیس حضور داشته باش تا لمس کنی غم ما فریب خوردگان مسکن مهر پردیس را... ماوزیر غمخوار نمی‌خواهیم ما وزیری می‌خواهیم که به قولهای انتخاباتی خود مبنی بر اتمام مسکن مهر پایبند باشد.

یعقوبی: آقای وزیر مخالف مسکن مهر که 99درصد مشکلات ما از کم لطفی ایشان به مسکن مهر است اظهار فضل کردند که غم مسکن مهر را خودم می‌خورم به قول معروف حرفهای خارجی میزنی!!!!!

حسین: مسکن مهر و مردم قربانی تسویه حساب دولت فعلی با دولت قبلی و تضعیف کاندیدای احتمالی جناح رقیب به بهای بی خانمانی مردم شده است و مصداق سیاسی کاری است. عدم استیضاح آخوندی ظلم به مردم است. الهی خدا نیامرزد هر کس که به آخوندی رای اعتماد بدهد.انشاالله که مردم هم به او رای ندهند.

ناشناس:با سلام.اگر آقا وزیر غم مردم را می‌خورد قبل از استیضاح به فکر متقاضیان می‌افتد که این هم مصداق یه ضرب المثل فارسی است ... باید از ترس استیضاح در یک روز برفی بی سر وصدا برود پردیس بازدید.آقای وزیر آیا فکر کرده ای آیندگان درباره وزارت تو چه می‌گویند شما اصلا به مردم فکر میکنی .مردم سیاسی کار نیستن فقط دنبال حداقل های زندگیشان هستن .من 42 سال از خدا عمر گرفته ام ولی یک وجب از خاک این کشور به نام من نیست به عنوان یک ایرانی .اینهم از روزنه امید ما مسکن مهر که چه بود بی مهری بد عهدی و کیسه دوختن با وام برای مردم بیچاره که تا آخر عمر باید قسط بدهند.

جمال ده بزرگی: زحمت کشیدی جناب وزیر بعد مدتها سری به مسکن مهر زدی...

سید موسوی: سلام ممنون از پرداختن شما به طرح مسکن مهر در این خبرگزاری آقای وزیر مردم و نمایندگان مردم و اهالی رسانه کسی که امروز غم های مردم را می‌خرد در حالی که زمانی برای ماندن نیست !! سه سال از مدیریت این وزیر و دیگر مسئولین عزیز میگذرد حالا تازه فکر غمخواری به سرشان زده 2سال تمام پرژه مسکن مهر پردیس در این دولت به فراموشی سپرده شد!؟ 3سال و نیم دولت قبل و مسئولین گذشته زیر سئوال و تهمت رفتند و طرح مشکل گشای مسکن مهر شد طرح مزخرف حالا مردم غم خوار دارند!؟ مردم در عمل چیزی جز افزایش قیمت ندیدند و در سیر پیشرفت پرژه و افتتاح چیزی جز نمایش رسانه افتتاح و... ندیدند.

مجید:آقای آخوندی شما مسکن مهر را مزخرف و جرم خیز خواندید. اکنون از ترس استیضاح و برای خالی نبودن عریضه از پردیس بازدید می‌کنید؟ دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ اگر شما می‌خواستید غم مردم را بخورید طی مدت وزارت، خانه ها را تحویل می‌دادید. به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

متقاضی سرگردان فاز 8 پردیس: به به آقای وزیر !!!!!!بعداز چهار سال راه گم کردی!!!!!خدا بد نده می‌بینم که خاطر مبارکتان آزرده شده ! فقط اینو بدون در همیشه روی یه پاشنه نمی چرخه!!!!

هاشم اکبری: متعجب هستم از اینکه چگونه یک فرد در این نظام اسلامی از چه حمایتی برخوردار است که اینگونه حقوق بحق این قشر مستضعف را به راحتی ضایع و لگد مال کند. آهای دولتمردان ، بزرگان مملکتی چگونه است که مسکن مهر پردیس در دولت قبل طرح ملی و در این دولت طرحی مزخرف نامیده و تا این حد نسبت به آن بی مهری فراوان روا میشود. غافل از اینکه این قشر ضعیف اغلب همه دار و ندار خود را با اعتماد به حکومت جمهوری اسلامی در این پروژه گذاشتند، شماها فردای قیامت چگونه جوابگو خواهید بود؟ خدا از شما نگذرد.

مهرداد: آقای آخوندی واقعا خسته نباشید که بعد از چهار سال زحمت کشیدید به شهر پردیس آمدید اگر شما نیرنگی در کار خود نداشتید روز برفی و بدون هیچ خبری به پردیس نمی رفتید.

ساسان حاتمی: سلام جناب آقای آخوندی اینقدر مدیر توانمندی هستند که با برنامه ریزی فوق کارآمد خودشون بعد از گذشت حدود 4سال از انتصاب بالاخره موفق به بازدید از یکی از بزرگترین پروژه های ملی کشور شدند. ظاهرا 4سال هم طول کشید تا ایشون ادبیات مناسب یک مدیر اجرایی کشور رو یاد بگیرن،تا حالا که از کلماتی مثل پروژه مزخرف و .... استفاده می کردند حالا غمخوار مردم شدند. ای استیضاح چقدر تو خوبی!!!!!!!! ولی چه فایده که عمر یک دولت تمام شد،4سال از زندگی و عمر مردم نابود شد و شخص مسئول نه مسئول بود، نه پاسخگو، نه کارآمد.

میید: خداوکیلی چه بنیه ای دارید با این همه موضع‌گیری ضد و نقیض و خسته نمی‌شوید. «دمتون گرم مسئولین وزارت راه خداقوت همینطوری ادامه بدید.»

مجیدبختیار حسنی: «آقای آخوندی چرا از مردم فرار میکنی چرا بعد از سه سال اومدی پردیس از ترس اخراج از دولت باز اومدی ...»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
با تشکر از مسئول محترم سایت:
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها