کد خبر: ۴۱۱۶۷۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
«یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران هشدار داد که در صورتی که دشمنان ایران دست از پا خطا کنند موشک های ایرانی بر سر آن ها فرود خواهد آمد...»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، پایگاه انگلیسی دیلی میل (Daily Mail) با انتشار گزارشی تحت  عنوان "ایران: در صورتی که خطایی از دشمنان سر بزند، موشک ها بر سر آن ها فرود خواهد آمد." به انعکاس اظهارات سردار حاجی زاده پرداخته است. 

در این گزارش آمده است: «یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران هشدار داد که در صورتی که دشمنان ایران دست از پا خطا کنند موشک های ایرانی بر سر آن ها فرود خواهد آمد.

ژنرال امیرعلی حاجی در یک رزمایش نظامی که توسط سپاه ایران برگزار شده و موشک ها و سیستم های راداری در آن مورد آزمایش قرار گرفته اند، این اظهارات را عنوان کرده است.

این رزمایش چند روز پس از آن برگزار شده است که دولت ترامپ تحریم های جدیدی را علیه ایران به خاطر آزمایش موشکی اخیر این کشور اعمال کرده است.»

گفتنی است سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در بخش هایی از سخنرانی خود عنوان کرده اند: "با شناختی که از توان نیروهای مسلح و خودمان داریم با اطمینان اعلام می‌کنم که تهدید خارجی برعلیه نظام اسلامی ما کارساز نیست. ما بر قدرت لایزال الهی تکیه داریم در حالی که آمریکایی‌ها اتکا به تجهیزات و قدرت مادی دارند و در این شرایط هر اتفاقی رقم بخورد به طور قطع ما پیروز میدان خواهیم بود. ما با تکیه بر توانمندی خود دستی به سمت دشمن دراز نکردیم و هیچ وابستگی به آنان نداریم."

سردار حاجی زاده همچنین در واکنش به بهانه جویی آمریکایی ها پیرامون آزمایش‌های موشکی ایران، گفت: "پرداختن به مسائلی مانند توانمندی و دانش هسته‌ای، اقتدار موشکی و مسائلی از این دست تنها بهانه‌ای برای دشمنی آنها با نظام اسلامی و ملت ایران است؛ ما برای دفاع از امنیت ملت ایران شبانه روز تلاش می‌کنیم و اگر دشمن دست از پا خطا کند موشک‌های ما غرش کنان بر سر آنها فرود می آید."


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها