کد خبر: ۴۱۱۷۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه سخنرانی‌ها عموما از تهران کنسل می‌شود، گفت: لغو برنامه‌ها بیش از آنکه به جنبش‌های دانشجویی صدمه بزند به وزارت علوم و دولت ضربه می‌زند.
به گزارش پایگاه 598، حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص لغو سخنرانی اخیرش در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از نیمی از ۲۵۰۰ واحد دانشگاهی کشور برای من دعوت نامه ارسال می شود، امسال بیشترین حجم کنسل شدن برنامه ها را داشتیم.

وی افزود:  بیش از این بیشتر دانشگاه آزاد مانع برگزاری سخنرانی می شد، اما از سال گذشته وزارت بهداشت و علوم نیز این سیاست را در پیش گرفته است.
 
رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: مظلومیت امام حسین (ع) نشان دهنده حقانیتشان بود، امروز نیز مظلومیت تشکل ها نشان از مظلومیتشان است.
 
عباسی با بیان اینکه سخنرانی ها عموما از تهران کنسل می شود، ادامه داد: لغو برنامه ها بیش از آنکه به جنبش های دانشجویی صدمه بزند به وزارت علوم و دولت ضربه می زند.
 
وی با بیان اینکه دولت به حقوق شهروندی دانشجویان توجه نمی کند و این خلاف تدابیر نظام است، بیان داشت:  به تعبیر رهبر انقلاب خدا لعنت کند کسانی را که نمی خواهند دانشجو سیاسی باشد. 

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: دست دولت خالی است که برنامه ها را لغو می کند؛ اما در عصر شبکه های اجتماعی نمی شود با لغو سخنرانی جلوی حرف ها را گرفت. 

عباسی با بیان اینکه دولت از آمدن ترامپ به عنوان کدخدای جدید می ترسد، ادامه داد: تصور اینکه سیاست تعامل با شیطان شکست بخورد با توجه به سیلی ترامپ به دولت، من حق می دهم به دولت که نگذارد منتقدان برجام حرف هایشان را بزنند. 

وی افزود: غرب سیاست درهای بسته را آغاز کرده است، مانند انگلیس و آمریکا؛ به همین دلیل سیاست درهای باز دولت یازدهم شکست خورد و این دلیل دیگر نگرانی دولت یازدهم است. 

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه نباید تحریم های جدیدی وضع شود، گفت: تحریم های اخیر دولت را به انفعال کشانده است؛ بنابراین از طرف خودش نمی تواند کسی را بیاورد از او حمایت کند.

عباسی خاطرنشان کرد: بیشترین اشتغال دولت در معاونت حقوقی بود تا از منتقدانش شکایت کند، دولت با بستن دهان ها کاری از پیش نخواهد برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها