کد خبر: ۴۱۴۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
دکتر کوچک زاده در حوزه علمیه آیت الله ایروانی تهران بیان نمود:
متاسفانه برخی از این نمایندگان با ضابطه های و زد و بندهای که دارند هزینه های هنگفتی را دریافت می کنند و شاهد این امر کاهش تعرفهای گمرک بود. طرح کاهش تعرفه های گمرکی مخالف نظر مقام معظم رهبری بود و زمانی که این امر را به ریاست مجلس تذکر دادم ایشان با عنوان حمایت از صنعتگر از این طرح حمایت کردند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598 امروز دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در حوزه علمیه آیت الله ایروانی در جمع طلاب و فضلای تهران به ایراد سخنرانی پرداخت.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در این سخنرانی به  فلسفه تشکیل جبهه پایداری و ارائه معیار ها  این جبهه پرداخت، و هدف از تاسیس این جبهه را مقابله با جریان های انحرافی،جهت گیری در مقابل فتنه گران، کسانی که در فتنه سکوت کردند و موضع گیری در مقابل باندهای قدرت و ثروت معرفی کرد.

این نماینده مجلس به بحث سیاست اسلامی و لزوم تبیین آن پرداخت و آن را یکی از دغدغه های حضرت امام دانست که در صحیفه امام نیز مندرج است.

وی در ادامه سخنرانی خود در خصوص هزینه های انتخاباتی خود نیز اذعان داشت: بنده در دوره نمایندگی خود بیش از هفتصد هزار تومان خرج نکرده ام و این در حالی است که برآورد هزینه تبلیغاتی در لیست سی نفره اصولگرایان  40 میلیون تومان بود که بنده با این روند مخالفت کردم و آن روز نیز گفتم چنین پولی را ندارم که پرداخت کنم.

ایشان در سخنرانی خود به موضوع حقوق نمایندگان نیز پرداخت و در این خصوص گفت: نمایندگان دارای یک حقوق و یک درآمد هستند، هر نماینده دارای حقوق ماهیانه 2 میلیون تومان است که برخی از نمایندگان شهرستان ها که در مجلس حاضر می شوند هزینه ای را در خصوص تامین مسکن نیز دریافت می کنند.

وی افزود: نمایندگان دارای درآمدهای نیز هستند و متاسفانه برخی از این نمایندگان با ضابطه های و زد و بندهای که دارند هزینه های هنگفتی را دریافت می کنند.که در طرح کاهش تعرفه های گمرکی شاهد این امر بودیم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عظیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام
بنده در جلسه مذبور حضور داشتم
احتراما با توجه به دخل و تصرف در جزئیات خبر یا انشای خبری شما ضعیف می باشد و یا غرضی در کار بوده
چرا که -طبق گفته ایشان-
اولا هزینه تبلیغاتی هر نفر از 30 نفر اصولگرا 40میلیون تومان بود
ثانیا حقوق نمایندگان با توجه به رتبه علمی و ... تا 3 میلیون تومان می باشد
ثالثا هزینه تامین مسکن را نمایندگان تهران نیز دریافت می کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها