کد خبر: ۴۱۵۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی سید‌جمال ساداتیان یکی از گزینه‌های اکران نوروز 91 خواهد بود.

«سید‌جمال ساداتیان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره اکران نوروز گفت: ما تقاضای اکران نوروز فیلم «انتهای خیابان هشتم» را به شورای صنفی نمایش ارایه داده‌ایم و قرار است به زودی آیین‌نامه جدید ابلاغ شده و تکلیف فیلم‌های نوروزی مشخص شود.

وی درباره اکران فیلم قبل از جشنواره فیلم فجر گفت: صحبت‌هایی بود که دی‌ماه فیلم را به نمایش بگذاریم اما به هر حال اکران نوروز برای این فیلم با موضوع اجتماعی به مراتب بهتر و مناسب‌تر خواهد بود و امیدواریم شرایط اکران فیلم برای نوروز 91 مهیا شود.

ساداتیان درباره پخش فیلم‌های دیگر از دفتر پخش بشرا فیلم گفت: ما به عنوان دفتر پخش می‌توانیم 8 فیلم را پخش کنیم اما تنها دو فیلم تهیه‌شده در موسسه بشرا فیلم را پخش خواهیم کرد. یکی از آنها «انتهای خیابان هشتم» و دیگری «برف روی کاج‌ها» است.

در این فیلم که سال 89 ساخته شده است ترانه علیدوستی، صابر ابر، حامد بهداد، محمدرضا غفاری، مهدی ماهانی‌، احسان عیوض نژاد و... به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم داستان دختری به نام  نیلوفر را روایت می کند که  با خانواده‌اش زندگی می‌کند. پس از این که خانواده در معرض اتفاقی قرار می‌گیرند، نیلوفر همراه با خانواده‌اش باید برای گذر از آن اتفاق پول زیادی را فراهم کنند و این در حالی است که آنها سه روز بیشتر وقت ندارند. زمان که جلو می‌رود، نیلوفر متوجه می‌شود گویا قرار است سرنوشت دیگری برای او رقم بخورد. حوادث دیگری در راه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها