کد خبر: ۴۱۶۱۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
در تاریخ بازی‌های فوتبال پرسپولیس و تیم ملی قطر 2 نتیجه 5-1 وجود داشته است. در این 2 بار یک بار پرسپولیس برنده بوده و یک بار تیم فوتبال قطری!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در روز 17 شهریور 79 تیم پرسپولیس که بازی رفت را 4-2 برابر الوکره قطر در زمین حریف برده بود در تهران 5-1 حریف را شکست داد. گلهای این بازی را بهروز رهبری فر، علی کریمی، علیرضا امامی فر، بهنام سراج و پایان رأفت به ثمر رساندند.


علی کریمی در این بازی ستاره میدان بود. او که در اولین بازیش بعد از محرومیت در اسفند سال 78 ستاره میدان پرسپولیس در برد دوستانه 2-0 برابر تیم ملی قطر بود در این بازی هم ستاره میدان بود در بازی رفت البته پرسپولیس چنان که گفتیم 4-2 برنده شده و حالا در مجموع با نتیجه 9-3 تیم پرسپولیس فاتح میدان بود.

 

 

اما در روز اول اردیبهشت سال 88 هم تیم‌های پرسپولیس و الغرافه قطر در حالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت تیم پرسپولیس 3-1 برنده شده بود اما در این بازی تیم الغرافه پرسپولیس را 5-1 برد در این بازی هم علی کریمی برای تیم فوتبال پرسپولیس تک گل بازی را به ثمر رساند. علی کریمی در این دوران بعد از 7 سال دوری و حضور در تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و الاهلی امارات به پرسپولیس برگشته بود.


البته علی کریمی در بازی‌های سال‌های 90 و 91، زمانی که دنیزلی هدایت پرسپولیس را عهده داشت باز هم به قطری‌ها گل زد و علی کریمی این بار در تساوی 1-1 پرسپولیس و الغرافه  گل پرسپولیس را به ثمر رساند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها