کد خبر: ۴۱۶۳۹۲
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
اقتصاد ایران به روزهای پایانی خود در سال ۹۵ نزدیک می شود. سالی که دولتی ها مدعی خروج اقتصاد بحران زده ایران از رکود و به ثمر نشستن ثمرات برجام در این سال بودند. با آغاز سال جدید و رفتن کابینه تدبیر به تعطیلات پایان سال و بلافاصله آغاز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم از نیمه دوم فروردین ماه، صدای زنگ پایان کار دولت یازدهم بلندتر از گذشته به گوش می رسد. صدایی که نشانگر پایان فرصت دولتمردان کابینه تدبیر و باقی ماندن وعده های آنان در حد شعارهای خرداد سال ۹۲ است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قدس آنلاین، اقتصاد ایران به روزهای پایانی خود در سال ۹۵ نزدیک می شود. سالی که دولتی ها مدعی خروج اقتصاد بحران زده ایران از رکود و به ثمر نشستن ثمرات برجام در این سال بودند. با آغاز سال جدید و رفتن کابینه تدبیر به تعطیلات پایان سال و بلافاصله آغاز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم از نیمه دوم فروردین ماه، صدای زنگ پایان کار دولت یازدهم  بلندتر از گذشته به گوش می رسد. صدایی که نشانگر پایان فرصت دولتمردان کابینه تدبیر و باقی ماندن وعده های آنان در حد شعارهای خرداد سال ۹۲ است.
 


 
شاخص های اقتصادی از جمله فضای کسب و کار، جذب سرمایه گذاری خارجی و خروج از رکود از جمله شاخص های اقتصادی هستند که اصلاح یا بهبود عملکرد آنها به برنامه ای بلند مدت یا میان مدت نیازمند است. لذا با توجه به مدت زمان باقی مانده از دولت یازدهم می توان نگاه بخش خصوصی و فعالان پارلمان بخش خصوصی کشور از عملکرد ۴ ساله دولت یازدهم را مردود دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها