کد خبر: ۴۱۹۷۱۲
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت 10 نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش‌الظلم گفت: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد در تشریح این حادثه گفت:حدود ساعت 20 امشب در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل 99 و 100 یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و هشت نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته و بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، متاسفانه هشت نفر از آنان در دم به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده‌اند.

دادستان زاهدان با اعلام اینکه حال تنها مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده است،افزود: نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.

وی با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت،منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است، گفت: متجاوزان گروهک جیش‌الظلم پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
پاکستان شده مرکز اشرار و حرامزادگانی که از امریکا و ال سعود خبیث فرمان میگیرند و کارشان ایجاد جنایت و کشتار در ایران و افغانستان است . تا کی باید این شرارت ها ادامه یابد . دولت پاکستان به این حرامزادگان در مقابل دلارهای ال سعود پناه داده و با بیشرمی کامل به انها اجازه فعالیت میدهد . چرا مرز را مین گذاری نمیکنید ایا جان انسانهای بیگناه برایتان ارزش ندارد .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
سلام آیا جان این عزیزان ارزش یکروز عزای عمومی رو نداشت و با احترام به آتش نشانان عزیز و مرحوم آیا وظیفه مرزبانی و جان نثاری در راه این وظیفه کار کمی است
چرا تلویزیون حتی یک صدم پوشش خبری پلاسکو به این خبر نپرداخت ما گلا ملت جو گیری هستیم
پاسخ
م ب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
مگه میشه صدها کیلومتر رو مین گذاری کنن, به فرض مین بزارن, آیا نمیشه از زیر میدان مین تونل حفر کرد یاااینکه با بالن بارش سنگ مسیری رو پاکسازی کرد, باید راه حل دیگری اندیشید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها