کد خبر: ۴۲۰۳۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی در پی جبران ریزش رای شدید خود؛
یقین بدانید روحانی در مناظره دوم که با موضوع سیاسی_فرهنگی برگزار میشود ساکت و منفعل نخواهد بود تا اولا ریزش رای شدید خود را تا حدی جبران کند و آبروی رفته را تا حدی برگرداند و ثانیا با توجه به موضوع مناظره(سیاسی فرهنگی) به انواع و اقسام موضوعات همچون هاشمی و حصر و فضای مجازی و تعامل و صلح و گشت ارشاد و کانالهای تلگرامی و ... خواهد پرداخت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر حسین صفدری در کانال تلگرامی خود نوشت:

وجهه و اعتبار مردمی حسن روحانی از بین رفته است. از یک سو وعده های محقق نشده اش پیش چشم ملت خودنمایی میکند و از سوی دیگر در سخنرانی ها اعتراضات مردمی را میبیند و میشنود و از سوی دیگر آنقدر او را ضعیف و رو به پایان حساب کرده اند که نامزد پوششی دستش را گرفته تا بعدا بتواند مجددا در مسیرش طی طریق کند. از دیگر سو شاهد آن بودیم که وی در مناظره اول هیچ حرفی برای گفتن نداشت و همچون کسی سخن میگفت که گویا "تازه کاندید نه چندان خبره" ای است که از همه چیز گلایه دارد و انگار نه انگار که این اوضاع دستپخت خود اوست.

اما یقین بدانید روحانی در مناظره دوم که با موضوع سیاسی_فرهنگی برگزار میشود ساکت و منفعل نخواهد بود تا اولا ریزش رای شدید خود را تا حدی جبران کند و آبروی رفته را تا حدی برگرداند و ثانیا با توجه به موضوع مناظره(سیاسی فرهنگی) به انواع و اقسام موضوعات همچون هاشمی و حصر و فضای مجازی و تعامل و صلح و گشت ارشاد و کانالهای تلگرامی و ... خواهد پرداخت تا با ایجاد یک جو سیاسی احساسی، فکرها را از موضوعات اصلی و حیاتی همچون معیشت و اشتغال و کارنامه مردودش منحرف کند.

پس از مناظره دوم مسلما شاهد یک جو احساسی و مصنوعی خواهیم بود که هیچ ربطی به مشکلات اصلی مردم ندارد و فقط در راستای امیال و خواسته های عده ای بالانشین است. مراقب باشیم فریب نخوریم و زمین بازی را برایمان تغییر ندهند. این جناح و آن جناح برای مردم آب و نان نمیشود؛ باید فراجناحی و با برنامه به سمت حل مشکلاتی رفت که آقایان بنفش در سراسر ایران از خود به جای گذاشته اند...

اصلاح حسینی
http://telegram.me/joinchat/DRLkNz6y8YmjHX-ualzNwg
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فردین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۰
به نظر من روحانی در منظره دوم اولین کاری که میکنه دستاشو زیر میز قایم میکنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها